Saturday, July 10, 2010

sampai hati kau potong tanpa pedulikan ku lagi...



Ni TV...
TV aku....

Aku tengok TV tiap hari ......
tapi mulai hari ini.... inilah muka TV yang dapat aku tonton.....

blank.... itam..... kosong..... takdok gambo.....

sampai ati abang cox mai potong cable tv aku..... huuuu.....
err... bukan cable aku pun.... heh...

Sebelum aku pindah, aku dah call cox mai pasang cable.... aleh2 depa tak mai-mai.... sebab masa register thru tepon, depa mintak contact number...
Aku yang baru 2 hari sampai amerika ... idakle aku hengat nombor aku... tak hengat nombor abe gapo.... yang aku hengat nombor kad member jasko....
jadinya aku belasah letak nombor leasing ofis...
depa tak dapat kontek aku balik sebab tu tak mai-mai....

Yang aku lak masuk apartment, cocok cable...ekkkkk.......!!!!!!!!!!! ado gambo!!!!!
Aku belasah ler pakai rezeki yang ada depan mato.......... kang kufur nikmatttt.....

Yang iyer nye pun mati-mati aku hengat apartment ni include cable tv sekali.....

sampailah saat pagi tadi sedang enak melayan mimpi lepas subuh....

TOK!..TOK!...tok!....



Abang cox (bukan ejaan satu lagi ek.... otak jgn kunin!)
ketuk pintu gitau terlupa disconnect beberapa bulan lepas.... tanya aku nak keep connection ke?

Udah minggu depan aku nk pi NC....
aku kata ....."poton ler..... ahkak bukan guna pun...."

ececehhh...... jaga ayaq muka lorrr....



Huh apesai aku tak keep je dan mintak transfer bil ke NC?
haaaa.... astro kita lagi canggih tauuu...
pi mana-mana bawak kad astro...cocok.... bil masuk kedit kad hang... sonang!

Sini cable tv ado 3 kampeni... kang apartment baru kot mutual agreement ngan cable tv lain... udah manjang aku kena bayo penalti....

La ni berebut ler bebudak ni nengok iCarly kat utube..... sib baek ado 2 laptop..ada ps2... kalo tak anak-anak aku pun meroyan...

No comments: