Tuesday, October 12, 2010

10.10.10 bukan kisah astronout kawen...

Kecoh betul ye semua orang nak grab tarikh cantik untuk kawen...... kecoh satu dunia sheikh muzapo kawen... artis tu kawen.... orang tu bertunang.... penuh facebook aku gambo tag-tag entah siapa-siapa kawen....


Yang pasti Syasya tak perlu berebut-rebut nak potong kek pada tarikh tersebut..... 7 tahun dulu aku sengaja khaskan tarikh tu untuk dia....... betapa mithali nya ibu ini...heh....

ceaser aaaaaa.... alang-alang kan... pilihlah tarikh cantik...






Errr korang perasan tak blog aku makin slow sejak kebelakangan nih.... hehe....

Mood hilang maaaa.... Ahad ni abe gapo akan drive ke Little Rock, Arkansas dan aku akan menyusul 2 bulan lagi sebab alang-alang apartment kena bagi 2 bulan notis dan menunggu winter break bebudak cuti christmas hampir 2 minggu.

Sekian, raya dah habis...

8 comments:

dieya said...

eppy besday syasya!!!
uih besau eh kek dia.. jemput jiran tetangga yg 10 ribu tu dtg celebrate ke?

~jeet~ said...

allah selamatkan kamu..allah selamatkan kamu..allah selamatkan anak dara kak tek..allah selamatkan kamu...

*sy nyanyi sebab takut kak tek lupa lagu versi melayu..hehehe..

little rock!!! kalo kak tek sampai kat sign board yang tulih 'little rock, home of kris allen' amik gambar byk2 ek? please....pretty please.....

Maya Marisa said...

meh 'akak' maya tolong tiupkan lilin...hehehe
ooo kluar ikut tingkat rupanyer anak dara kak tek nie...sama ler mcm Cha Cha...

razzlina said...

hepi besdey my future doter in law...jangan jadik doter outlaw udah lah ek...

p/s: citer haloween tarak ke ???? rindu gak saat kena tricks or treats cam dolu2....

ahkakbatik said...

mekasih.... mekasih.... adiah golang omeh dabel line 916 bolehla di pos ke cedar point lane, charlotte, north carolina...

jgn pos lambat sgt tau...

razzlina said...

sadenli, ai don andesteng melei....lalalalala

BaNaNaS! said...

weih omeh 24 karat (999.9) kat ahmerika baper hengget..kat mesia nih naik mencanak2 laaa... aku kena pakai gelang getah jer arr..huuhuuuhhuu

eh soklan aku relevan tak ngan besday syasya?..haaaaa takper arr aku kasi relevan...

""" hepi besday syaysa"""

ahkakbatik said...

manader juai 999 ka 916 kaa golang omeh kat sini.... depa pakai 10 karat je...

yg ada 999 tu mas bulian aka mas syiling rege 10grm dlm usd440... convert kali 3.1 ..
rasanya sama je regenya ngan kt mesia...

aku kt sini memang pakai gelang getah pun...haha...takpo...asalkan "dok amarika"..tu je aku gitau kat orang...