Monday, April 26, 2010

iklan tak berbayar....bila aku nk lawan redmummy camni...

Hari ni hari yg agak sibuk ... tidaklah lebih sibuk dari biasa.... tapi sibuknya macam hari biasa yang tak sibuk.... haha...

Akan tetapi aku dengan senang hati meluangkan masa yang teramat banyak ini untuk mendokong semangat kawan-kawan aku berniaga.....
Berniaga itu cabang untuk kaya.... kata-kata yang kurang lebih bunyinya aku dengar entah dari mana-mana lah.....

Aku tak pandai berniaga..... respek dengan teman-teman yang punya semangat sebegini lebih-lebih lagi perniagaan yang mereka jalankan berkait rapat dengan seni.... wa salute sama you all....

Aku takde seni..... mak aku kata aku buat kerja macam angin topan...(taufan laaa...) semua campak-campak... apply keje menggoreng-goreng kat kedai mamak sure diterima...
Member-member aku yg berseni ni buat kerja selo-melo....teliti ya amat..... tak sabau aku nengok... tapi hasilnya.... WALLAH! MABELES!!

Ni blog member aku baru siap..... bangga aku mengaku dia member aku.......(sebelum ni aku takmo ngaku...waahaha... jangan mareee..... harga cokelet still harga kawan-kawan ek ros...janganlah sembelih aku...)











happy home chocolate

Yang ni kawan sekolah menengah dulu ambik interior design dah jadi mekap artis!...
Pernah suatu ketika badan dia chubby ya amat..... seronok aku dok sebelah dia sebab aku nampak comei....
Sejak dia belajar mekap, jadi mak andam, jadi swimming instructor lagi!!.... aku takmo jalan sebelah dia lagi dah...

Kalau korang nak kontek dia, sebutlah nama aku..... errr... sebut je..belum tentu dapat diskaun... huhu... siapalah aku....

sentuhan derina

Dan yang pasti korang kenal bertahun-tahun.... cik adik kejap rajin kejap nak beranak dulu....
si Tokeh batu aka Patin ni ha....
Aku taktau kenapa kat blog list aku manjang error kalau masuk ke blog dia... tu hari katanya dalam 100 kelikan jugak dari konter trapik blog aku masuk ke blog dia.....
(aku yg block lorrr... jeles... hehe... acah je.... jangan tensyen kang terberanak sebelum masa sape yg susah...sah-sah bukan aku..)






Sekian saja ulasan iklan tak berbayar dari pengguna telefon mudah alih celcom...

No comments: