Wednesday, August 26, 2009

berrrdebar-debar hatinyaaa....

yok nyanyi sket... berrrdebar-debar hatinya...
kali pertama bertentang mata....
inikah pengalamannn..
harus ditempuhi tiap insannn....

saja tetiba tingat si ogy nyanyi lagu nih... masatu aku berangan sungguh nak jadi azura... walopun aku tak minat si jamal kerempeng tu... tu le citer box opis jaman aku skola dulu..

citer arini takde kena mengena ngan ogy pun... saja ntah nape kepala otak aku ni suka merapu..

hari ni aku tak pi bazar.... nak masak sendiri sebab nyonya mansur ngan adik ipar mau mai... adik ipar kuat makan kang aku tak reti bajet nak beli apa baik aku masak...

ni gambo bazar semalam.. aku sampai kul 4.. banyak yg baru bukak gerai.. paneh terik sesungguh ngan bau ikan bakar tu aku rasa macam bau ketiak aku dah terbakar... anak-anak aku pun mencecet berlari carik tempat teduh...
hah.. aper? tak caya ketiak aku bau ikan bakar? nak bau sendiri?.. batai poser aku tak jamin..
ni kalau ada abe gapo mesti dia kata kat neraka lagi paneh...
iyolah... tapi aku takmo masuk neraka.... heh heh..
jadi masa dekat ngan gerai aku tak koser nak tangkap gambo.. ni aku tangkap dari kakilima kedai..


pagi tadi pi skola sri serdang kena daftar gak syasya kat situ.. tu ari pi lenggang rupanya kena isik borang balik... ni gambo chinatown seri kembangan yg memang ampun takde sape nak lalu situ time peak hour..... padat giler...

sat gi aku nak prepare masak... keluakan skill-skill memasak aku yg memang takde.. haha... apo-apolah belasah....

nak gambo masakan aku? esok lah.... kalau aku tak sibuk layan nyonya lah... kalau sibuk.. lusa tulat tungging bebila aku tak sibuklah... kalau takmo tengok pun aku tempek gak gambo... blog aku kan....

No comments: