Tuesday, August 4, 2009

klia dan tikar rotan..

aku takdek citer aper.. semalam dok melayan emel member skola si ain pasai krim ajaib iteww... dan si pisang pun carik jugak... mahei gila kat penang... apesaila aku tak terpikir nak wat bisnes krim ajaib kat intermet.....
errmm.. idea bagus tuh... "krim ajaib batik"... ok tak ?

bila lagi korang nak tolong kengkawan bisness kayokan kawan yedak... aku juai tak mahei... takat untung leh makan angin kat landen ok dah tuh..

ni gambo kat klia... last sekali aku pi sana 2 taun lebeh... peh tu ulang alik kat lcct je.... idak le banyak beza cuma level 3 tu nampak sesak ngan cubicles baru ngadang tempat ketibaan antarabangsa....

abe gapo habaq sampai kul 1.30 dari sabah.. akupun get ready le nak sampai kul 1.. awai sikit boleh bebudak main kat sana sengah jam....

haaaa... dari sengah jam..., sampai ado yg tergolek dog, tertunggeng... nenen ntah bape juta kali... bapak depa takkkk.. sampai2x!!

hangin tol aku ngan pengarah MAS nih!!... sape ha? ntah.. kejap untung ... tapi salu rugi.. manjang tuko pengarah.... delay ngalahkan kapai murah!!

akhirnya dekat kul 3 baru nampak batang idung abe gapo.... monyok muka aku takleh kaber ngan mekap tebai dah.

tapi takpelah jajan dari serawak abe gapo dah beli.. nampak le penuh sikit lantai aku ni haa.. leh le aku kuis-kuis reja-reja makanan bebudak ni makan kat bawah tikar tu sekarang....
err .. ada citer tersendiri tikar rotan serawak nih... aku maleh surf gugel la... malas tahap gaban nih... korang surf sendiri lah ek.... kt internet juai online pun banyak murah-murah dari yg abe gapo beli direct dari serawak ni... ntah kena tipu idup-idup laki aku tuh.... kengkonon ada yg tiruan ado yg asli.... aku tatau... aku panggei 'tikar' le jugak...

No comments: