Sunday, August 30, 2009

bukak poser ngan mak aku lak..

manjang citer bukak poser.. mesti korang tensyen... iyolah.. nak gusip-musip kang pahle aku gak yang kurang... dabel lagik sebab jadi penyebab pahle korang pun kurang baca gusip aku....

korang nengok makanannya.... mak oiii....macam ateh meja bazar juai kuih... sumer sedozen tolak satu adik gebadik aku balik semalam... kecuali yg dok obesi tuuuu... elehhh.... kat singapore jek... (stetmen dengki org lain leh dok obesi)
tu lom kira campur 6 menantu dan doploh cucu lagik... sib baik umah mak aku umah batu... kalo papan udah lamo pecah..

ni bapak aku... manjang pengsan... ngalahkan anak-anak aku yg berposer....

pak aku udah 70 lebey... 72 kot.. aku pun tatau... mak aku kata surak banak pak aku tarikh tak betui... masa dia lahir dulu manader kena buat surat banak dan-dan tu gak....

bila gomen suh buat, main letak-letak je tarikhnya... agaknyalah.... aku lom lahir so aku tatau citer sebenar.... hikhik.. apo punya stetmen nih!..


ni cepupu cik mat... masa budak ni lahir 7 bulan lepeh tak cukup bulan... kulit nya kecut dan hitam.. masatu aku kata lam ati... eee..... itamnya anak orang... comei sungguh cik mat aku...

la ni amik ko.... cik mat pulak yg nampak kelabu asap bila dok sebelah budak nih.... tensyen!!


(ni khas tuk pisang dan meka-meka yg dengki ngan gambo-gambo kat blog aku..... nokia n95 8gb .... nak kata besh tu banding samsung ntah apekejenisnya yg lama tuh.... sama je kalau 2-2 baru... bila dah kena baling berjota-jota kali ngan cik mat.... sasau le jadiknya.. cuma software driver samsung lagik user friendly)

No comments: