Monday, February 8, 2010

bollywood nite


Malam tadi kejiranan aku buat jamuan new year... bukan chinese new year..... tahun baru 2010 .... belated sebulan lebih....

Aku ... aisey... abe gapo takde ni malas betul aku nak pi... almaklum nak kena tengok-tengokkan cik mat kang tak sedo diri kalau lepas ke padang..... paling malas kang orang ingat aku ni bibik....

Nak ngelat dari join party...err.... cuba tengok khemah jamuan tu bebetui depan pintu pagar aku tu je haaa...!!

Nak pekena mekap estiloder...heh heh... apolah kemaruk bermekap takat kat keluar depan rumah je....
So i just be myself....ececeh.... baek punya alasang...




Jamuan start lepas maghrib... oklah.. ramai gak datang dalam 190 orang termasuk anak-anak...

Aku pun memulakan acara bersalam-salaman.... cari yang bertudunglah sebab yg cha ya nun tu aku diberitau nama malam ni, esok sah aku lupa... muka depa sama je.... rambut lurus, kuruih kering, seluar katok.....

Pastu adaka jiran sebelah rumah aku tu cha ya nun la... dia kata dia tengok muka melayu pun semua sama je.... haha... kena balik batang idung aku!






Yang aku tak tahannya oleh kerana presiden kawasan perumahan aku ni pokcik india muslim aka peminat tegar thangathirai dia pi entertain kitorang dengan slot thanga nya.... banyak siot tarian tamil nih!!
seriyus aku pening kepala...

1st slot ada tarian maikel jeksen.. oleh sebab budak tu pakai baju kaler itam, di malam hari... maleh aku tangkap gambar dia sah nampak stokin putih dengan gigi je...

Pastu ada karaoke anak serani mana entah... oklah aku tak dengar sangat sebab sibuk berborak, ada perunjukan martial art mamat kedah mana cakap tergagap-gagap...

Tarian bollywood lagi... karaoke lagi.. tarian bollywood lagi...arrrgghhh... aku kat bombay ke mana nih!!... sib baik tamu ramai cina so ada sikit rasa kat nepal!



Last pertunjukan budak-budak disuruh berkumpul kat depan... (termasuk anak-anak aku tu haaa...) dan nyanyi lagu 1malaysia.... aku pun tatau lirik apatah lagi anak-anak aku...haha....
depa jadi penyanyi latar je...


moral stori... hah! pokcik sami velu ni dah pegang tampuk kuasa pi buat persembahan syiok sendiri.... nak kena rampasan kuasa ke haper tahun depan?

2 comments:

razzlina said...

rampas jer koser tu kak tek...pastu kak tek jemput saya anak banak pi makan-makan tu...siap ada show otomen pree, pastu mak budak kelek baby pun leh buat show pakai saree....ayommaaaaa!

ahkakbatik said...

malehle aku rampeh koser sebab maleh nak melayan permintaang-permintaang tak sedo diri ko nih!!

nenen bebi ngan saiz peyut aku cung lah... peyut ko pung sibuk nak tunjuk?!!!