Friday, February 5, 2010

dalam kenangan

Jenguk-jenguk korang ek... kenapalah sindrom malas aku lama sungguh melawat...
semangat nak tangkap-tangkap gambar... upload download dan hilang.... bestnya melepak je dengan cik mat....

Apatah lagi minggu ni memang dia manja sungguh.... ajak aku baring je tak boleh buat apa-apa.... kalau bangun mengaruk macam dalam perut aku ada isi... hoho..... takyah korang congratulate aku..... konpem kosong!!

Hari ini entah kenapa cik mat kena sindrom tidur malas bangun.... aku pulak dok jenguk-jenguk opis abe gapo nengok gambo-gambao lama yang belum di lekat dalam album.... emm... standard arr abe gapo..... bertahun-tahun dah gambo-gambo tu....

Aku lekat kang dia bising tak ikut spesifikasi la... gambo sorang kena 'gu' dengan gambar sorang... kang campor-campor pening kepala nak tengok... huh!! aku pun pening dengan spesifikasi dia...

Jadinya bagi memenuhi masa lapang aku hari ini.... (masa lapang semalam-semalam aku melangok kat forum.) aku scan le sebahagian gambar-gambar lama sebagai mengimbau kembali memori cinta...haha...... macam hampeh je nak bermelankolik...



stesen ketapi bawah tanah...













Depan masjid shah faisal, masjid ke 6 terbesar di dunia... kata wikipedialah...









pasar kraftangan tanah lot..











tengok pameran kapaiterbang ..










ada lori terbalik ....












sekolah lama aku....
ekkk.... apesal sumer muka laki aku ha?
kang odah kutuk macam aku sorang je ada laki...


almaklumlah dulu salu nengok muka dia seploh jam sehari... la ni nengok kat webcam je seploh menit sehari...huhu..... manyak lindulah tuh!!...

sape gatal tekak nak muntah sila sediakan baldi sendirik!!

No comments: