Tuesday, June 15, 2010

semput


Semalam seharian hujan. News kata ada tempat banjir.... oklah...

Kat fesbuk member-member yg dok us kecoh pasal hujan, banjir dan traffic jem....

eleh.... macam kat mesia takde.... jakunlah derang nih... pakkallah yang dok pantai timur tu tak ramai yang ada fesbuk... banjir, pindah dewan serbaguna, sekolah tutup, spm tangguh... laaagi banyak ceritakan...kannn....

Oleh sebab cuaca sejuk.... aku pulak selalu allergi dan semput. Surprisingly syasya yang pernah admitted sepital sebab semput tu cuma 2-3 kali je pakai puff dan makan ubat....

Aku pulak, satu papan ubat allergi clarityne habis aku bedal hampir tiap hari.... puff asma tu... aku le jugak yg belasah.... nasib baik stok asma tu mak anak boleh pakai.....

Yang aku tak tahannya bila start batuk tanpa diketahui punca... abe gapo sibuklah suruh tutup tingkap la.., jangan makan kopok la... jangan minum air sejukla..... dia suh aku dok diam-diam je tak bergerak....yenadei.... lotihlah den....

Petang semalam pula dapat bil letrik... baru seminggu pindah dah dapat bil..huhu.....

Lama gak aku tenung bil tu nak cari kot-kot depa tersilap charge.... connection 22 dollar...oklah sekali je kena bayar....
charge letrik 6 hari.... hampir 30 dollar!!!!
bertambah semput !!

No comments: