Sunday, November 1, 2009

epot dan kain jepun

tengahari sat lagi aku nak ke epot anta abe gapo.... huhuhuuuu... si tu te vassss!!!!

Oleh kerana Separuh Jiwaku Pergi macam tajuk lagu anang untuk kris dayanti.... korang jangan harap nak makan asam pedas aku dah ekk.... mulai esok, aku takde mood nak masak-masak.... ayam campak dalam oven.. ikan campak dalam oven... daging campak dalam oven.... err... sayur pun kalau boleh campak, aku campak gak...

walaupun aku sedih sendu ditinggalkan melayan anak-anak mpatbelas ni sorang-sorang... tak lupa aku ucap tahniah pada anikerap yg bakal tak keluar bilik memadu kasih dengan abang org minyak nya yg baru balik tadah minyak kat laut indon...... eeeiii... orang minyakk.... tatutttt....
(psstt ani kerap... ado kad diskaun petrol untuk kengkawan tak?....).

Blog bisness ko dah masuk blog list aku... aku suka tulun kengkawan nih... almaklum blog aku glemer kann... khannnn...... member-member aku juai golang ka, novel ka... keraptangan ka... cakap jelah... aku promot kat sini... buat masa ni FOC jek.... pengikut aku dah kalahkan pengikut ayah pin, aku cas ler....


Malam tadi... masa aku tengah makan nasi lemak sebab dah tatau nak masak apa.. aku dapat gambo ni mms dari otai....ooo mak oiii... baru kuar oben katanya.... aku dah terbayang bau cheese yang teramatlah meyelerakan iteww..

aku bukan nengok kek tuh... aku nengok ada buku ateh meja makan haaa..... ateh meja makan aku ada menan budak.., buku phonic budak...., mug ntah jaman bila abe gapo..., roti jaman tok kaduk...

hishhh.. malu aku otai mai umah aku dah hampir setengah dozen kali... hikhik...


peh tu otai anto gambo ni pulak.... haik??... yang tadi baru kuar oben..yang ni bancuhan ke berapa?

beli bahan untuk 4 acuan!!.... amboi makk...... kalau aku ngadap 4 acuan kek kain kotton jepun ni sekaligus sah kentut pun bau cheese.....
yang aku jeles nya pyrex leh letak atas dapo tuh... hishhh.... nak kena beli gak nih...


aku ucap tenkiu le kat myresepi ajar aku masak-memasak nih... kek jepun ni dapat laporan masakan paling banyak dari pengikut website tu... 70 lebeh orang dah cuba... tu yg bagitau... yang tak bagitau macam aku ntah bape kali dah buat...

nanti-nanti aku explore resepi baru ek... tungggguuuuu... tunggu aku rajin la.... ni tengah malas!!

5 comments:

otai kayo lemon said...

hik hik hik
ala batik.. anak2 den dah bosar2..

tipah jgn le tetipu..

umah den tu kocik yo.. mcm roban ayam yo..

err kat meja tu le tempat mamam.. kat situ le tempat study.. kat situ le tempat den baking.. eh.. pendek kata.. multi purpose work station tu beb!

apa-apa saja le.

tempoyak basi said...

betuii aaa... eden pun terpegun ngan decoration workspace otai....tak pueh2 nengok nyer ha

weihhh ahkakbatik, bilakala nya ahkak nak wat lasbela ke umah otai????? (jgn buat2 lupo plak ngajok haku)

*lasbela* ---> lawatan sambil belajar

hati berlian said...

saya ! saya! saya pun nak ikut jugak, cikguuu !!!
(sambil angkat tangan beriya2 dan melompat-lompat)

ahkakbatik said...

weih... korang reti baca ke idak? hah?!!
umah otai sebesar roban ayam..
anak aku 4 org tu berjenis sikit.. sopan santun.... campuq anak belian tiga otomen hyperektip... err.. poyak anak LIMO ha nkau... sah takdok sapo nak ngajak... minthak mahappppppp.....

anikerap said...

tau x per...!!
so.. dok diam2 kat umah jer...
wakakakka