Tuesday, June 16, 2009

anak dara menggeliat

hari ni pepagi abe gapo pakai lawa-lawa longsleeve ngan tie nak pi interbiu pukul 9.20am kat jln tun razak. Rasanya memang dapat kot sebab petition dan offer letter dah lama setel... ni takat nak nengok muka ada ala-ala teroris ke idak..... almaklumlah dalam passport dia ada cop dah pi pakistan ngan indonesia.... awal-awal dah suh trim misai latuk k dia kasik nampak macam orang kayo walaupun ado keta lombu je kat ghumah..... tu pasai aku kayo takyah derma kat petronas...
eh korang takmo arr cedey-cedey.... kalo abe gapo dapat pi, aku pun ikut gak.... pehtu aku sambung blogging dari sana.... selagi blogspot ni tak kenakan bayaran leee.... kang tetiba gelap mato nak kayo suh org bayo pakai web dia.. aku stop le pakai diary pulak.... jimaaatttt....

kata jutawan Azizan Ali.. nak park keta pun kena tulis dalam buku 555 tuh... trace mana pi tiap sen yang kita guna... lotih mak oiii.... tu lom kira entah bape sen masuk perut sikecik tu... manjang ngutip barang tolann...

err... bebenonya bukan aku citer pasai interbiu tuh.. sebab aku tak pi sama idakle aku tau apa citer kat sana tuh.... cuma aku nak upload gambo anak dara aku yg agak tergedik sket nih.... terkezut perut betui aku nengok gambo dia menggeliat....
risau siot.... umuq baru nam tawon... lom masuk skolah gomen pun walopun ketinggian dah mencecah sama bebudak 8 tawon....
kalo aku kata dia inherit ketinggian aku, korang caya tak? tu pasai aku tak letak gambo aku... kang korang sah tak caya sebab aku pun tak caya... hikhik....

gambo-gambo lain pun menggeliat jugak so takyah le aku letak bebanyak.. sama je posing dia... dgn kata lain.. aku dah pandai upload gambo dari kamera olympus bawah tuh..... terrer mak ni nyah... ngeh ngeh ngeh....

2 comments:

lissa said...

wah wah wah kemain lagi depa bergaya sakan... kalah model tuhhh.. err mana pi cik mat kecit?

ahkakbatik said...

pi masa....sobsob.... depa sronok-sronok pi gcs nengok terminator salvation... tinggaikan aku ngan cik mat kicik melangok nengok astro ceria kat ghumah.... menchik...menchikk....!!!