Wednesday, June 24, 2009

opih gomen


hari ini.. pagi-pagi lepas sembayang subuh dah kejut bebudak bangun... haaa... bangun.. bangun... nak pi opis gomen nih.. kena pi awal takut ghamai orang... kang abih lambat ado yg ponteng skola...

katanya operation hour setat kul 7.30am.... kul 7.15am aku 6 beranak dah tercongok kat luar pintu ni haaa.... kat putrajaya je... pintu dah bukak tapi takdak orang... sib baik le pintu dah bukak, leh le duduk kat dalam...

emm... ni dah kul 7.40am... ada aku 6 beranak, sorang dak pompuan dan sorang mat cha ya nun... staff depa baru masuk sorang-sorang... yang kuar balik pun adoo....

abe gapo dah menopang dagu dah tu haa...



anak-anak aku dah buat macam rumah sendiri nih....



tepat kul 8 baru depa setat keje... aku orang pertama le berurusan.. lama lah jugak sebab nak buat application untuk 5 kepala... abe gapo dah buat last week... dekat sengah jam baru setel dan opis masih kosong.... besh betui duduk dekat-dekat putrajaya... macam-macam kemudahan adoo.... idakle bersesak-sesak macam kat damansara tu...
oye... gambo tu kaunter permohonan passport aku anak-beranak... tajuk dia takde kena mengena langsung...hantam lah labuu....

hasilnya.... TADAAAAA............... siap dalam 2 jam cakaplu.... lap yu gomennnn........


comeinya bebi aku tu... comeinya bebi aku tuu.... err... bebi.. lambat besar yea.. kang cepat besar ibu terasa nak bebi lagi...... heeekkkkk..... ibu dah nak tutup kilang nih..

No comments: