Friday, June 26, 2009

bidet oh bidet

emmmm... harini seharian lagu bidet tu kuar kat hot fm ngan era... walopung aku membesar ngan lagu bidet nih tapi aku idakle kemaruk sangat ngan lagu-lagu dia... time tu aku lebeh ke lagu yang lebih meleleh seperti lagu-lagu kumpulan gersang, ekamatra dan shima.. peberet aku... lagu Teringin tuh...

so kepemergian dia idakle le aku sedih sangat...err... tak sedih langsung pun... ntah apa-apa cerita je keluar pasai dia.... cuma sat tadi aku baca star online (saja nak citer aku baca paper omputeh...) nak terjojoi bijik mato aku bila baca tang dia 'pi' kira utang 400 juta dia kira langsai.... perrghh.... 400 juta .... awatlah sebelum dia 'pi' tak huluq kat aku barang sejuta dua....

ucapan dari abang dia memang sohih dia dah masuk islam dengan nama Mikaeel.... semoga rohnya dicucuri rahmat... walopun takde cerita pasai hidup Islam yang diceritakan pada orang ramai... yelah.. tang tu sah orang amerika tu takmo heboh-heboh.... apapun al fatihah untuk penyanyi bidet...

2 comments:

lissa said...

walauweh... kol lapan malam pun blogging lagik... masak apo latuk halimau??

ahkakbatik said...

ko memalam pun skodeng blog haku... tak pi porang ke?