Wednesday, October 7, 2009

cerita ikang

semalam aku terjah rumah berlian... letih melayan anak jantan manjang ajak main, aku bawak dia jumpa besfren dia.... dapattt...lah cuci mato...... tengok ikang!!!




ikan ni mahal tau.... harga sama seutas rantai omeh anak aku... ikut kepercayaan cha ya nun alip ikan ni punya spiritual value yang berhubung dengan tuan punya nya.. membawa keselematan dan kekayaan.... tapi tuan punya ikan dalam gambo ni sesuka beli konon nak jual balik tapi tak jaga... mampos.... yang putih mato... bini diaaaaa lah jugakkk....

tulah aku dah kata buat yang ke seribu kali... time laki ko kayo tu ajak pi habib...
tapi nak buat cemana.... dah hobi laki dia ngadap ikang... bukan ngadap omehh...

ohye... pada semua geng bas skolah.. jemput mai umah aku jumaat ni lunch hour (je..) kita main masak-masak megi... sambil posing-posing harta karun.... jangan lupa bawak bling-blingssss ek...

7 comments:

otai kayo lemon said...

den tak do golang omeh..
(jalan.. sambil tunduk.. sedeh.. kengkonon nya la)

ahkakbatik said...

jangan bawak golang rantai atok yg gadang tu tu ehh..... kang close up abih tak nampak golang saya!!

otai kayo lemon said...

e ceh ceh..

kang den poyi bank kang.. ambik jongkong omeh den kang.. kang.. kang..

err terus terkangkang lah ye dak?

he he

mana pergi semua org?

ahkakbatik said...

entahlah... berlian dah 2 ari takdak modem... tu pasal suh saya melangok pi sana.. sama-sama melangok katanya...

ooo... tai pun ulang alik ar rahnu ke? banyak gadai... heh heh....

otai kayo lemon said...

ar rahnu? lah.. kot ke situ poyi eh.
ceh! tak ku sangka buruk sangka gak ek..
isy isy isy
batang buruk ado? ko tinggai abok yo?

hati berlian said...

iiiieeeyaahooooooooooo!!!!

hari ni tedi tak tapau modem...boleh la aku lepas gian !!!!!!!!

kucing api said...

hehehe..

la kata nak sembuh dari internet addiction.. ini baru dua hari dah tak tahan hehehe

kena la puasa lama2.. sebulan tak internet ke lepas tu baru boleh raya hehehe