Monday, October 5, 2009

minggu makan free

pagi sabtu abe gapo bawak budak-budak pi subang tengok sukhoi.... aku tak ikut.. tak kuasa nak melangok takat tengok kapalterbang.... tengok omeh lagi best...

adik aku dari obesi datang ... oleh sebab mak aku pi melaka konvo adik, dia lepak umah aku satu malam... eleh... dari singapore jekk... (stetment jeles tak abis..)

rumah pertama open house kat kajang perdana... aku lupa snap gambar sebab tu rumah member sekolah lama dulu... dah 22 tahun tak jumpa... memasing sibuk pasang badan takmo nampak 'bangkit' sangat... yelah... udah aku melantak kuih bangkit 2 balang kannnn....

Azu contact aku melalui facebook... dalam kawan-kawan yang kitorang dapat contact tu memang aku punya anak paling ramailaaa... nampak noo aku tak bekerja... huh!!
Thank you Azu jemput aku makan free, next time jemputlah lagii....


Rumah kedua... kat taman tenaga puchong.... aku snap batang lidi satay aku anak beranak makan.... bukan aku sorang ekk...... ni makan untuk malam sekali...

Ketiga kat pjs 3 kg medan... opis laki jiran rumah lama aku.... ado kambing golek.. so sekali lagi aku lupa tangkap gamboo... lemak kambing punya pasal.... aku jadi hilang ingatan....

Ahad ada satu kat rumah member laki aku jiran umah lama.... pun kambing bakar.... aku jadi dabel hilang ingatan....
Hari ni aku nak meditate... muhasabah diri apesal aku mudah hilang ingatan... heh heh...

16 comments:

otai kayo lemon said...

hari ni den.. pun muhasabah diri.. den bawa yo puding kastard fruit koktel jagung special den.. eh.. anak den yg buat.. turn den lak bawa breakfast.. tp den pose.. insya allah..

err ada open ofis le.. kat sektor lain tu ha.. den pakat tak moh le pergi..

tp.. udah ada jemputan.. kena lah buka pose dak?

ahkakbatik said...

eleee otai... alasang baek la tuh nak bukak pose....

ginilah tai... saya replace otai pi open opis tuh.... saya pakai baju kurung, sepek kaler ijau... bawak rantai moto atok... ada rupa macam otai tak?

otai kayo lemon said...

ha ha ha.
iyo lah tik oi!

hah! nak ambik rantai moto atok eh ni ha.. bori ket berlian tu satu kang.. poyi samo-samo.. pimpin tangang tu elok2..

jangan lak gaduh tongah jalan tu kang!

copet sikit! nak sorbu kul 12 kang.

he he.

ahkakbatik said...

looo manaleh tak gaduh!!... dia yang mendada-dada tunjuk rantai sauh... hangin le sayaaa... haper.. hengat dia nenen budak dianya je mantop!!...
choyyyy!!!...

hati berlian said...

huk alohhhhh...aku baru bangun tido....melepasssssssssssssssssss la nak makang pree kat opis otai...oh no !!!!!!!!!!!!!!

otai kayo lemon said...

omak ai! dado sapo lah tu ter depo depo depan mato den yg rabun ni ha!

isy isy isy

mengeliat tak sedor donia!

hati berlian said...

ala kak tek...takkan kak tek jeles dengan tahap penkedadaan saya kak tekkkk...ehehehehe....saya pletskrin jet kak tek, itu psl saya topup dengan rantai gajah tuuuuuu....

pst: ko jgn buat2 lupes ya...aku dah 2 ari 2 malam duk mengigau bangkit cissssssssss bedebah tuuu....

kucing api said...

omak aiii..

beraya sakan, makan mcm2..

saya lepas raya selera kecik plak.. ingat nak maintain cam tu selama yg boleh..

hati berlian said...

satu paket kuih bangkit cissssssssss pukul 12 baru bangun tido dah abih....aku cepat2 sorok yg satu paket lagi...


tenkiu kak tek.....

cuma aku ralat ko datang mengejut...aku tak sempat nak berdandan vogue apabagai...rantai tali sauh pun aku tak sempat buat tayangan unggul kat ko...sebab Teddy dah bising2...suh aku simpan rantai tu lam lemari celah kain batik (bukan ko punya batik daaa)...nanti kena rampok katanya...

takpe la esok2 aku pi raya umah ko aku pakek liplap liplap sampai ko silau mato ehhhh...


eniwey....timo kacih sokali lagi !!!! mabelessss....

ahkakbatik said...

mai le rayo umah aku.... nanti aku masak megi... abe gapo lom gaji...
nanti set lah kita-kita jek... kupi tak yah dia diet...

otai kayo lemon said...

weh.. den? tak ajak ke?

tak po ah..

ahkakbatik said...

elehh.... sape lah lagi saya nak jemput kalao bukan otai... huuuuhuuuu... sapelah yang sudi berkawan dengan saya ni tai.... huuuuhuuuu...

jumaat ni ok tak? lunch hour... mai le sape-sape leh mai... otai, berlian sudah musti.. eton kalo leh monteng.. bling-bling kalo reti bawak keta mai sini... limau kalo dah kena benti keje...

otai kayo lemon said...

err den ingat.. siapalah sudi kawin dgn den.. eh kawan dgn den.. maklum lah org tuo byk songeh..

he he..

insya allah..

eton dah majuk said...

uwaaaa kak tek pilih kasyehhhhh... kat umah aku takmo anto kueh tuuuuu.... uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........

ahkakbatik said...

bukan aku takmo anto umah ko.... tapi oleh sebab ko blom wat open haus.. makanya aku tatau kat mana umah ko... hek hek...
bilo nak buek?

otai kayo lemon said...

baik punya pujuk