Thursday, October 1, 2009

che odah dentist

hari ni takde cerita baru... oleh sebab ada yang ngeri dengan gigi syasya semalam, aku tepek gambar terbaru gusi dia...

tadaaa.... cantik dah... lubang pun dah tertutup...

cemana dentist tu buat? korek dari atas ke dari bawah? aku tak tengok... tapi cemana bersemangat nya dia mengorek.. haaa.... korang bayangkan je che odah gelang tu nampak ketulan omeh kat dinding gua batu kapur.... lepas tu hulur kat dia playar....

haaa... cenggitulah rakusnya doktor tu godek mulut anak aku...

malam tadi member sekolah lama aku call... dia tokeh kedai dobi la ni tengah cari bisness baru.... kedai dobi payah nak kayo katanya.... so aku cadangkan dia buka klinik gigi je... heh heh.... ko enjek je bius lepastu godek le mulut orang sambil membayangkan sebijik cemana ko godek insang ikan... sama jeee....

2 comments:

BaNaNaS! said...

baper ratuih kene tu? boleh beli baper gram omeh?? salunya kalu bab gigi nih mahei bebenau..

yang berkarisma kapoor
Odah The Bangle 24k

ahkakbatik said...

rege tak sampai suku gerem omeh, aku kasik le odah dentist buat.. kalau mahei, aku buat sendiri!!