Sunday, October 18, 2009

outing mak vogeh

aku update le jugak sikit diary merapu aku ni memandangkan minggu lepas simptom malas teramat sangat melanda menyebabkan pengunjung-pengunjung tegar blog aku ni kelik dengan kehampaan... eleh... takmolah marah... klik free... bukan korang kena bayar pun...

jumaat lepas aku pi mommies day out pi alamanda ngan puan berlian anak tigabelas otomen..... silap banyak le pi tempat mainan... udahlah dalam keta nak pecah gegendang tinga aku....

saja nak menghabihkan masa lapang preparation nak sambut deepavali... pakkal aku takde saree....





kata pocik okei.. macam susun paku anak-anak aku ha.... kalo anak aku seramai ni pocikkk.... la ni pun dah macam skeleton... eden tatau le berapa kali pi operate gegendang tinga pecah haaa.....


ni snap 2 saat jek lepeh tu takleh berkumpul balik dah... anak dara sorang tu pun dah macam anak jantan..





nasib baik kat alamanda ada indoor playground free... apalagi... tak larat aku nak mengejar dah... pi lah korang...

dalam keta cik mat tak tahan.....







pehtu dapat mms dari mama cik man... adoi yang.... ni cekelat donat big apple.... aku kalao makan donat tu jilat sampai jari kaki punya menikmati kelazatannya..... sib baik ko dah balik umah!!...

1 comment:

hati berlian said...

ha...sib bek ko hapdet...tidak hampalah kelikan ku kali ini...