Monday, July 27, 2009

ala omak kawennnkan akuuu...

hallluuuuu........................ jenguk-jenguk korang kat umah aku tunggu aku hapdet... kamben udah abih daaa.... tulang pun aku tak jumpa sebab masa alam flora tu mai sumer kelam kabut campak plastik itam dalam lori... sib baik anak aku tak main nyorok-nyorok dalam plastik tu...

tetamu pertama..... seooooo....... ngan kek cekelat 2 kotak!!... cayanglah kat dak seo nih.... copat noo surut kek nya...
masa seo mai kemben lom masak.. dia sibuk nak balik kampung... terkilan akak tak sempat kasik makan... kang mai lagik ek.. akak masakkan megi...



ni donat big apple... yg kaler-kaler sekotak lagi aku tak sempat candid... dok buat ntah apa-apa tau-tau tinggal kotak.... aku nengok brand dia pun takut nak makan.... mahei cakap lu..

sape bawak? kat bawah tu haaaa........




oleh sebab ko dah komplen aku tak candid kan... saja aku nak candid gambo tedi sekali.... tengkiuuuuu puan daimen dan abe tediii..... otomen dah buat macam umah sendiri... aku tak jumpa.. mak bapak depa pun tatau bebudak tu pi mana....
psstt.. aku tambah stetment ateh permintaan puan daimen... gambo dia je nampak gumuk... dia selim cun macam aku...... (haaa.. tadah tadah sendiri muntah ijo korang...)



ni pojaaan hati korang yang dah rentung... habeh 2 ekoq ngam-ngam 3 jam.... pandai korang bajet timing ekk...







ni gambo aku kopipes dari fesbuk member skola aku.... pssst... sher.. takmo saman aku plagiat ko nyer kopirait... tak sangka ko ado bakat terpendam.. tu pasai dulu pegang t-square lain macam jek...





sape tu.... elehh.... dia tu laa.... dia tu laaa.....



ni sebahagian je nih.. kalau tangkap semua dah boleh bukak kedai moto...... tengkiuuu... otaiiii kasik vroom kuat sikit dan geng-geng otai kasik licin kamben satu tray!!.....

geng-geng lain yang tolong ngabihkan kamben aku... si eton dan abe jo mantin baru... si jula juling.... geng-geng skola teknik.... geng-geng abe gapo.... jiran-jiran dan beberapa geng rapat silent reader blog aku hampir 200 orang.... macam kenduri terima menantulah......

sorilah aku tak pek nak melayan sumer-sumer... lenkali mai one to one aku siap bancuh sendiri air sirap tuk korang....

mekacihhhhh lah mai.... lepeh ni time aku makan ikan bilis sebulan dan kutip syiling isik balik tabung arnab anak2x aku... heh heh heh...


ni gambo anak si ain... err... ain.. aku tau ko skodeng blog aku memalam... tu pasai kaunter aku cepat naik.... mekasihlah pi tangguh ridim bunuslink sebab aku... muaaahahaha.... sah ko tak paham apa aku cakap nih!!

12 comments:

otai kayo lemon said...

aiseyman.. keluar juga.. sipi2 ek..

anyway.. kami semua nk ucapkan tqvm lah kt puan dan tuan umah.. for a very warm welcome..

err abe gapor kate.. udah mcm kt US le.. mujur kami org dtg pakaian tu sopan..

mujur juga 2 biji motor brutal dok kat ICU..

err bila lg next kambing golek?

otai kayo lemon said...

weh! nak cite.. punya power le no. 18.. beverlyjalilhills tu.. sampai tergolek satu motor geng kita org..

mujur ada safety bar.. mujur le motor tu tak vroooooooooom masuk khemah ek?

sah.. aroma theraphy kambing tu.. sampai tak sabar2 nk ngap..

ahkakbatik said...

18 tu nombo ong tuh... kayo.. kayo... err.. nombo tu le kayo... saya dah kayap...

otai kayo lemon said...

weh.. pi tengok.. betul ah kata abe gapor.. mcm kt US le..

ahkakbatik said...

heh heh tai... berlemoih sungguh muko hostess tuh!!

otai kayo lemon said...

eh.. jap.. pi tengok balik.. mana ada.. bersih je muko tu! nak tukor ke?

tp cantik lah umah tu..

ahkakbatik said...

takpe tai... asal golang den nampak berbling-bling... den tak kisah muko berlemoih...

otai kayo lemon said...

lah.. kot baru den perasan golang omeh tu..

atok eh kato.. abe gapor mung besh!

ahkakbatik said...

tai tak gitau nak masuk blog... huhu... kalo saya tau, saya pakai golang tali sauh kapal minyak petronas punya...

abe gapor? huh.. dia memang ter-ober sosiel..

Ebi Fana said...

akak jer la yang kat sini dapat nengok kamben golek tergolek batik...meleleh air lio akak. Kalu datang one to one ada kamben lagi x? he he he...

hati berlian said...

wei sempat ko candid gambo aku yerrrr ??? tapi apsal aku nampak gumuk lam gambo tuh ??? ko super impose gambo aku ngan gambo teddy ekkk ??? (stetment tak pueh ati tak hengatttt)

ahkakbatik said...

aku pun pasan gambo ko gumuk.. tapi takpe ahh... gambo koo.. bukan gambo aku.... heh heh heh... nanti ah aku tambah stetmen kat situ..

kat joy... kalo mai one to one ado kari kamben mamak haji tapah jer.... tak elok makan kamben nih.. high kolesterol.. kita makan goreng pisang jelah ek....