Sunday, July 19, 2009

dokter gigi

hari minggu payah skit aku nak tulis entri.. nak kata sibuk pun idakle tapi kalo abe gapo ada kat umah, aku kena tunjuk rajin skit jaga anak.. hikhik...
la ni abe gapo takdok.. pi tebas rumput kat padang ntah sape-sape lepas semayang subuh.. rumput kat umah maleh jaga... akuuuu lah jugak macam bibik menyiram pepagi buta sebelum cik mat bangun..

semalam aku pi klinik gigi... hengatkan nak le tunggu sedara bau tempe aku tu oper pi klinik minik dia.. errmm.... dok bertempek kat blog aku rajin..... jenuh ah aku kasik hint-hint.. sampai nak terjun sungai kelang jek aku dibuatnya...... kak joy gak besh ek.... kelam kabut nak migrate mai sini semata-mata nak kasik aku diskaun 5 hengget... muahaha...

ni gambo the one and only klinik gigi melayu kat sini... apesaila aku dulu tak blajo dental... mesti kayo... nak pi pun kena wat appointment......
geraham aku pecah.. apo nak buek... kalsium dah takleh tampung keganesan cik mat...




syasya pun mintak cabut gigi...






petangnya dok layan cik mat main boyan... pes taim le dalam idup dia naik boyan taman.... sakan seronok...
ppsssttt... sebanornya semalam aku sibuk carik caterer... eerr.. nanti ahh aku wat formal invitation ek.... la ni takleh fokus... cik mat ngaruk nak titon.... bubuii...

2 comments:

kucing api said...

kehkehkeh.. kak tek, minik saya kerja klinik gomen jer, bukan swasta pun hehehe..

lagipun takkan sanggup nak datang KL, jauh tu dari umah kak tek hohoho..

dental ni penat kaktek.. semua manual jer.. sakit tangan, sakit belakang sbb membongkok.. hehehe..

kucing api said...

nanti kerja abe gapo asyik urut kak tek jer..

tangan sengal la, belakang sengal la, kepala pening la hohoho..