Friday, July 10, 2009

umah aku ke itew...?


hah!! umah aku ke itewww..... ooooo i wish...

ni umah sedara tak jadik aku yang suka makan tempe sampai berkilat-kilat dahi dia tuh.... apesaila dia dulu tak lahir jadik sedara aku.. leh aku tumpang main nyorok-nyorok kat umah dia.... gila ko.. ni dah macam umah oprah kat holiwud.... ni yang aku nak suh anak-anak aku blaja korek gigi orang pehtu bertanding jadik MB... kayos aku... aku mati pun depa tak jumpa mayat aku kat bilik yg mana satu..

ko bayangkan rege umah termasuk perabot ngan rege tanah leh cecah 24 jota!!! bape tan omeh aku leh beli ngan wit banyak tuh..


ni lak kes lama... istana menteri kat kelang tu haaa.... i wonder nak naik menara tuh ada lift ke idak.... kalo umah aku cenggini alamat abe gapo suh simpan rambut panjang macam rapunzel sebab dia maleh guna tangga...




kang parti air sirap umah aku jgnle korang bayangkan roper dia cenggini..... banding umah aku ngan umah dia dah macam batu sungai kat pluto ngan sebijik planet musytari...



kalaule jakuzi aku cenggini.... alamat makan tido porang pun dalam tu jee...

No comments: