Thursday, July 9, 2009

otomen invader....

ni haaa... ghumah aku dah kena pecah dara dek otomen 3 badik ni haaa.... aku tak abih ngemeh lagi depa dah mai .... tapi kali ni aku pandaiii.... lokasi aku depan taman menan so depa kurengla tunggang tebalikkan ghumah aku....

lepeh sempat gak le tuang sumer menan ateh lantai dalam bilik, depa main turun naik tangga... macam le rumah depa takdak tangga.... pehtu aku bijakkkk.. bijakkkk.. aku bukak pintu sebab masa mai tadi depa tak pasan taman depan tuh.... rerasa ghumah aku cukup berantakan, aku bukak le pintu... palagi.... mencecet le carik slipar nak pi taman... hikhik...
tuleee... aku pilih ghumah ni bukan untuk anak-anak aku je... untuk anak-anak korang jugak....


ni cik ris ngan cik man main sama-sama... ntah ape depa borak.. maaaacam paham..





cik man demen kemaruk close up.. pehtu aku kena sorok kamera nih..

otomen senior nih perambat yogurt dalam peti es aku..
haa.... pehni blaja rajin-rajin... tak pat biasiswa pree mokcik amik resume kena queue macam orang len.... kalau dapat biasiswa, mokcik tolak tepi je calon lain ek....
kang dah kawen anak mokcik sibuk nak bayo utang blaja.. leceh arr...
gambo kat taman aku lupa amik sebab aku pun main slider tu sekali... hikhik....

2 comments:

hati berlian said...

Huishhhhhhhhhhh....ensem nye otomen tigo badik ni ye....

anak sapa la ni ????

Ish ish ish....bertuah sungguh la sapa2 yg dapat buat menantu....(sambil cuit-cuit lengan batik yg rasa tulang semedanggg tu)

ahkakbatik said...

weih.. takat encem tapi semedang belasah calciyum awek mana cukup!! kang dah bukak kilang calciyum baru mai minang anak aku..