Monday, July 20, 2009

jemput maiiiii......

ari ini dengan konpidennya (sebab aku rasa macam dah habis mengemas.... bawah katil ka.. bawah sofa kaa.. jangan intai ek..) aku nak menjemput sumer pembaca blog aku mai meramaikan dan mengabihkan juadah makang-makang pree ...

hi tea kambing golek 2-5pm pada sabtu ni 25hb julai 2009...

tapi kalo korang nak bawak adiah pun ok... aku nak lcd tibi 32 inci jek.. besau sangat takmo.. sakit mato.... kalo takat omeh tu paling ringan biorlee 10 gerem..

alamat aku... nombor rumah.... apesai kaler taik cicak? saje suka-suka... (alasang baeekk punyek..).
kata apek owner lama ni nombo banyak ong.. ong kat akule... dia rugi juai umah rege murah... hikhik...



jalan....
taman lestari perdana, bandar putra permai, seri kembangan, selangor.
kawan aku ramai...(macam ramai...) kalau yang aku termiss jemput pakai sms tu mintak maap yek.. cpu mocik dah overload, korang mai je lah ek... takmo majuk-majuk macam si seo tu haaa.. nak kena suruh kawen cepat budak tuh!!

jangan expect grand-grand ek.. walopun semalam aku pi nursery kat bukit jalil sampai juling mato nengok pokok cantik-cantik...





dan abe gapo siap kaw tim ngan nyonya pasai water fountain ngan kusi taman...





akhirnya aku beli.... ini je!!!! heh heh heh... bajet tarak maaa....




oklah tuh..... sikit-sikit lama-lama semaklah umah aku kang...




7 comments:

otai kayo lemon said...

weh.. den mari ngan atok eh.. masalah nya.. kalau atok eh mari.. sure nak ngangkot konco konco nye.

abih le kambing tu!

BaNaNaS! said...

cehhhhh!!!! aku baru jer kenen2 nk sambar kompressor ko utk anak aku bawak pegi padang meinan tp sebab ko da bawak batu tak sandard tu maka aku kensel la eik...

ahkakbatik said...

takpe tai.. tak cukup megi adoo... ayaq sirap pun banyak...

err... pisang... tu baru batu... selama ni aku dok sumbat baja taik ayam pun adooo.... takpo.. kat luar org nampak mata belalang jek.. org tak nampak lam bonet..

ahkakbatik said...

heh... apesai takdak yg mention nk belikn lcb tibi tuk aku!!!...

hati berlian said...

lcd tibi ? oooo no hal....ko pi la amik kat kedai ah seng depan jasko tu, cakap jer aku yg bayo....heh heh....

aku nak tapau kambin golet seko nanti tawww

kucing api said...

wah makan free.. kasi cek ujan je la.. hehehe.. eden tak sompek..

ahkakbatik said...

tak sompek takpoo... ko pos jek lcbd tibi tuh... sompek sampai punyek..