Tuesday, July 14, 2009

kamal hassan dan besdey

hah!! harini besdey si hero tamil kamal hassan tu ke? oh tidakk... tidak... aku tak tengok channel zee atau vaan, aku nengok astero ceria je... geng bas skolah, hikayat putera shazlan, kapten boleh, tom tom bak... dok ulang-ulang sampai citer baru setat 2 minit aku dah tau ending nya..

ni aku skodeng kamal hassan tengah wat keje... kalo dia tau aku skodeng mau dia hengat aku syiok kat dia....

apa kena mengena ngan besdey? ek eleh... cik puan berlian tu bengkek je aku tak sebut-sebut hari ni besdey dia... oklah berlian... aku dediket entri hari ni khas untuk besdey ko share ngan citer kamal hassan aku... apa hubungkaitnya.. aku tatau.. suka koranglah nak relate kan sendiri..


ni gambo adiah besdey untuk si berlian... pada yang tatau citer, aku dan geng-geng mesorat tingkap ada buat adiah besdey ala-ala main kutu laa.... turn aku dah lepeh... adiah dapat sebulan lewat... haaa!! aku ungkit sampai bebila taww....

hari ni turn si berlian tu haa.... oleh sebab rege adiah dah melepasi tahap bajet yang ditentukan, maka aku takmo bazir-bazir... akukan penyokong global warming.. so aku kitar semula la bungkuih adiah nih.... oklah tuh... kalo pakai wrapper mahei pun sah ko dengan rakusnya koyakkan wrapper ni kan...

err.. bape tahun ha ko hari nih? mak oiiii.... nak menopos dah!!

rege kat bawah adiah tu aku tak cabut.. saja nak eksen kat ko... tapi rege diskaunnya dah lamoooo aku cabut... hikhik...


dan aku dediket entri ni gak untuk ucapan tahniah wat cik puan tempoyak yang sudah bergelar mak kepada 5 orang anak!!.. ha.. amik ko... banyaknya anak ko poyak!!

aku... dah setop lee.... lotih arr... aku nak menopos in peace....

2 comments:

hati berlian said...

erkkk aku konpius...itu bukan gambo abe gapor ke ??? ngiahahaha!!!!

timo kacey batik atas keprihatinan mu men dedicate entry ini utk besday aku yang ke 25 (dua puloh lima sahaja)...tocey tocey....

ahkakbatik said...

wah haa.. kalo bangun tido je tetiba nengok sebelah abe gapo dah jadik org minyak... jimaattt aku takyah beli minyak cap buruh lagi dah..