Monday, July 13, 2009

hari sakit sedunia...

cuba teka aku ambik gambo ni kat mana?

landen? parih? budapeh? stokholm?.....

eeekkkk.... kat umah aku je... berkabus dasat ni haaa.. jam 12 tengahari buto....
tu flat sebelah jasko tu.. hikhik.. mampuih bengang mak eton aku kata kondo dia tu flat... pun macam nampak tak nampak.... oleh yg sedemikian.. cik mat kicik aku sudah semput sejak semalam... akulak running nose dan sakit tokak... abg long pun sakit tokak... syasya yg asma selamat sebab dia dah puff ventolin sejak kelmarin lepeh main ngan tiga otomen dan belasah ais batu gila babas punya banyak..., yg selalu dia le aku risaukan.. ok le pulak..

mak eton? masih di jolai kot baru lepeh bersanding kat sana semalam.... tak abih lagi sketsa mantin baru dia tu..



oleh sebab aku tak sihat dan bebi meragam.... alasang baeekkk punya makan kat ayamas...






banyak pilihan adooo.... depan jasko tu lee... tempat aku tangkap gambo tu haa... korang hengat aku sesaja benti tepi jalan nak tangkap gambo? cheh.. banyak keje lain aku nak buat!!





TADAAAA...................... aku nak makan ekk.....

1 comment:

Ahkak Bling2 said...

batek...ko bancuh le 2 sudu madu amazing dgn air suam pastu minum...tingkatkan imunisasi dlm badan musim2 jerebu2 gini, kalo ko mlas nak bancuh2 ko telan jek 2 sudu madu tu, jgn telan sudu kang kot tercekik pyh lak la nak menjwbnya...anak dara ko tu jgn miss d-genius tu tau, musim mcm ni budak2 yg lemah imunisasi cpt kena jangkitan