Wednesday, January 13, 2010

pendatang dengan izin



Hari ni rumah aku menerima kedatangan pendatang dengan izin... haha...marah si patin...

Aku baru kutuk entah apa jadi dengan bisnes jual batu dia.. tau -tau dah tercongok depan rumah.... panjangggg umur ko patin!





Katanya dah lama malas... biasalah alasang semua orang peknen memang macam tu... masa taktau peknen macam si berlian, elok kehulu-kehilir kat rumah aku...

esoknya confirm upt positip terus rasa loya lah... nak pitam la... alasangggg..... macam aku tak pernah peknen!

Ni hasil kerja patin atas last minute request katanya...... dia suruh aku tolong design... heh heh..

Dik! hang belom kenai ahkak betui-betui ke.....
Mengemas aku pandai le... mendesign-design aku surrender!!

Masa patin semeyes nak datang aku tetiba terasa nak buat tauhu sumbat.... almaklumlah makanan yg sering mak aku sajikan sejak kecil... hemmm...macam mengidam jek... mesti kecoh kat forum tu ngutuk aku kang!

Aku assume resepi orang jawa walaupun patin kata tak suka tauhu walaupun dia pun jawa tapi takmo ngaku anak jawa ...... sempat pulak member tu telan 2 ketui... musykil sungguh!
Aku takde cerita ari ni sebab tu aku tepek gambo besau-besau...

Apesal aku takde cerita?
menghitung hariii.....
detik demi detik....
abe gapo balik...huhu...... cau..... aku nak pi bermimpi...

3 comments:

ijad said...

selamat tahun baru..

patin said...

makan laju tu sebab sos sedap... sib bek dpt sebotoi preee...

Tahu-tahu aje suka tahu said...

Amende tahun baru????

Se-tahu aku esok Gerhana Matahari.....

Selamat Gerhana Matahari....jgn lupos solat sunat gerhana lepas solat jumaat yerr