Sunday, January 3, 2010

eeeeeesok pergi skolah!!

Arrrgghhh....... esok masuk subuh dah tak boleh malas-malas macam selalu..... malas-malas macam tahun lepas....

Kerja akulah menghantar abang sessi pagi, menghantar ajik dan syasya sessi petang sambil menjemput abang balik..... mengantar abang lagi jika ada kokurikulum... menjemput abang balik koko... dan last menjemput ajik dan syasya balik petang. Tu tak termasuk pi jasko, pi kedai runcit, pi petronas.......

Tak dapat aku bayangkan betapa keta aku terseksa..... kalaulah keta tu boleh meraung keseksaan, dah lama aku tuko cayenne ..... almaklum naluri sensitif aku tak bisa melihat ada yang terseksa.... (this motto apply to cars only... kalo ada yg ngaku terseksa keseorangan mintak jadi madu... boleh blah.... cekian harap maklum!)
akan tetapi oleh sebab ketaku tak bersuara... kenalah layan apa yg ada sebab ongkos pun nggak ada ... huwaaa.....



Oh ya.... ini titipan khas buat kak june yg jausssss di Toronto dengan ucapan.... salam durian dari mesia.... heh heh... takmo nangis kak june ekkk.....

Entah kenapa tiap kali musim buah.. aku teringat kak june diperantauan... musim kuih raya... pun teringat kak june .... pssstt... kak june mandrem saya kaaa....

Ni durian abe gapo borong kelmarin...

Esok pagi-pagi sebelum subuh abe gapo akan berangkat balik ke hanoi... kali ni confirm katanya 2 minggu lagi baru balik....
eemmmm... minggu lepas kata 3 minggu tak balik, tapi baru seminggu dah balik.... sah penangan jus qaseh nih.... (psstt... etonnn... tulunnn... stok aku dah abeh!!!).


Maka akan berulang kembali saat-saat cik mat tergolek terbaring depan pintu ketibaan lcct lagi menunggu ketibaan orang yg ..err...ibunya rindui... huhu.... muntah jgn tak muntah...

6 comments:

Lemon Dusk said...

and thus the routine begins..

tehtarikopio said...

Sib baik lah aku tak ada lesen.. hehe.. (izit supposed to be good or bad? *rolling eys* up n then naik juling mata aku!)

Girl batik.. mak sukee ngan motto ko!

patin said...

puyooo dapnyer doyan... nyum nyum...

wokeh wokeh.. patik agak kebizian la skrg.. ada kelapangan nanti mai la ngadap anto stok..

ahkakbatik said...

patin... takmoah lambat sangat stoknya sampai dong.... paling lewat 4 hari sebelum abe gapo balik tau!!!.....
(aleh2 tu time aku piyed...huwaaaa....)

ooo mak dang! org singapore takyah lesen keta... kwasan seempit... sana bawak keta lombu jek...
(aku ske sungguh kutuk singaporean ni lebih2 yg melangok kat porum org mesia atau yg kawen org mesia (adik ipar aku le tuh))

Sueetpickle said...

iyo lak akak batik ooii!!

ele ele.. ahkak batik ni pong.. aku tahu lah dulu mamat spore tolak ko bulat2 kan?? (habislah confom si batik ni melenting kan..) tok sah lah ko jeles ngan adik ko tu.. hehhee...

pssstt... aku pun tak tau nape aku suka dok melangok kat mesia ni.. agak dah nak jadi orang mesia kot?? ntah2 ada Dato2, atau anak2 raja (raja tak mo ah.. dah tua.. tak hingin!) yang nak melamar aku kot? agak2nya laaaa.....

ummzaid said...

tek..
sob..sob..tq ingat kat akak..ingat je ke?
mandrem tu pe? man dream ke? hehehe..
akak guna voodoo la tek.. :D