Sunday, January 24, 2010

tales from vietnam...


ini bukan laki aku daaa.... ni mamat jaga kaunter hotel cap ayam yang laki aku duduk..






huissshh...... ada bangunan canggih jugakkk....

















ni yg aku paling jeless.... suhu 15 C cakap lu..... bilalah kat malaysia boleh keluar pakai jaket jugak...
















huh! ni kalau bling-bling tengok handbag ni sah terjojoi bijik mata....











ni city center....
















ala-ala petaling street...eh! ni vietnam ke jalan pasar cina dekat rumah aku ni??!!












awek vietnamese....emm... idakle cantik dari aku...kurang lebih je... haha....

















bosaunya jambu air tu...












ni bukan mamat vietnam... ni laki aku daaa....


9 comments:

BaNaNaS! said...

heheheh.. abe g pandai la tunjuk minah tak cun kat ko.. dapat la mententeramkan ati ko yg keep koling dia 24/7 tu ..hehehhehe...

ahkakbatik said...

uuhhhh! ai het yu odahh!!!
kang aku meroyan sape yg kena layan? koooo jugak!!

kucing api said...

hehehe.. betul tu hehehe..

abe gapo ado cerita tak pelacur sana suka cuit2 tangan, tarik2 hehehe?

lepas saya cerita kat wife, huh jenuh den asyik nak jawab telefon tanya tgh duduk kat mana.. suruh duduk kat hotel jgn pi luar etc hehehe..

ala kak tek jgn risau sgt, abe gapo tu insha Allah ok.. kalau nak buat sgt tak payah masa sekrg, masa kat mesia lagi boleh buat juga.. kalau dia ok kat mesia insha Allah campak mana2 pun ok juga..

ahkakbatik said...

oooorrrggggghh!!! si kupi ni dah kena cuit-cuit, tarik-tarik tangan le nih!!
mesti ko syiok sebenarnya ek!!

aku tak makan konspirasi korang berdua nak kasik aku meroyan...huh!

abe gapooooorrrrrrr!!!! balikkkkkkkk!!!!!

kucing api said...

hehehe..

kisahnya saya tgh jln kaki tepi jalan kat Vung Tau datang le minah2 ni dgn motor.. cuit2 suruh kita toleh.. ada yg guna bahasa isyarat, ada yg tau english basic .. "i lik u. u i boom boom" nak tergolak den.. tapi bila sampai depan hotel diorg blah sbb kat situ ada security so diorg tak berani dah nak kacau.. ye la org ensem jer kena mcm ni.. nak buat cam mana kak tek, dah nasib badan wakakaka..

ada terjumpa juga org mesia kat situ dlm satu kedai makan yg halal.. tanya la awat diorg ni berani sgt cuit2.. dia kata hati2 kekadang diorg tu sama geng dgn samseng, nanti boleh kena rompak kalau ikut diorg ke mana2..

razzlina said...

aku cuma herannnnn...apsal abe gapor snap gambo mamat jaga konter hotel itu ???? very the ghey la aksinya itewwwwww....hahahaha

disclaimer: stetmen ini dibawa khas oleh ahkak nam jahanam tarap global...sekian makaceh....

ahkakbatik said...

hamboi..hamboi.... maleh aku balas komen kupi... dasar org laki boroi tak boroi sama jek!

ek berlian.... apesal ko leh terpk mende yang org lain tak terpk? adakah disebabkan hormon dalam badan? apesai pelik nooo hormon ko kasik komen nih? haha.... gabra jgn tak gabra...

razzlina said...

dengki dengki dengki !!!!!!!!

psst...ex colleague cakap la kahnnn...aku ni salu terlebih bijak masa peknen...hahaha sila muntah aku dah malas nak muntah.....

Bloom said...

hikhihkhik!!!!