Monday, September 28, 2009

dah habis raya ke?

aku nak cerita pasal osim buat demo kat alamanda tapi aku lupa tangkap gambar.... aku nak cerita pasal jail caracas dalam astro malam tadi dok teringat tempat si Ringgo tu masuk pun aku dah lupa detail cerita... syok lagi jadi budak pompuan yang masuk jail jepun ngan cina tu... dapat bilik vip dan jadi pengarah teater ... walaupun media tak patut cerita sebab bagi mesej macam best je duduk jail obesi... pun sebenarnya aku lupa nak cerita pasal apa...

ni semua gara-gara jiran aku beritau dia dah ada rantai sauh pusaka.... chaissss..... pening kepala aku tak leh tido dah berapa malam nih!!..

ppsstt.. berlian.. kang tedi dah start keje.. jgn lupa jemput aku makan kuih sambil cuci mato...

ohye.. sesapa yang selalu pi alamanda, kat al-ikhsan dah ada jual kasut boya.... tapi mandangkan si pisang cakap made from plastic je.. emm.. kat umah aku banyak botol plastik... kang aku gunting jelah pakai...

hari minggu lepas dah jadi macam hari minggu biasa.... nak beraya orang takde kat umah... semua lari takmau terima tetamu... sebijik macam aku jee... malas masak.. so kitorang pun mengabihkan masa ke playground cyberjaya....




memula dok layan cik mat....






lepastu nampak syok je bebudak ngan bapak budak ni...






tadaaa...... syok nye main slide... patutle bebudak ni takmau balik....






ohye.. member aku hantar mesej, apesai aku kuat merapu la ni... tak macam masa anak dara dulu.... dah macam bebudak... guna bahsa minah rempit... dah tukar karekter? meroyan? tensen? buang tabiat? ....

inilah aku yang terpendam.. duluuu.. laaama dah dulu mudah merajuk, cemburu, kecik hati... dah tua-tua ni...... ekk... dah makin matang ni.... dengan menunggu proses pembesaran anak-anak yang eeeee... lambat betui bebudak ni membesar.... aku kena keep positive thinking... keep my sense of humour... merajuk tu buang masa.... cemburu, kecik ati tak bawak pekdah...
nak bercita-cita besar ganti rafidah aziz (macam dulu) memang takkan kesampaian (walaupun mocik pidah tu pun macam bebudak dok gaduh ngan mocik shahrizat habis kecoh satu malaya)...
bangun pagi nak dok pikir politik negara, matawang dunia... elehh.... kang kena h1n1 esok lusa aku mati ngan dahi berkerut...

korang? punnn lebey kurang.... kat luar bukan main tunjuk serius... eksyen.... kat dunia virtual macam budak belum ambik upsr..... bukan calang-calang gak tu... ado org besau gomen kat sini.. ada anak datuk ex-scholar gomen, ... ado tea lady bini jutawang.... errr... sape lagi? korang je yang masuk blog aku ni kan?
laaa.... mati-mati aku hengat follower aku ngalahkan pengikut ayah pin...

4 comments:

hati berlian said...

aku kat luo memang macam budak tadika ponnnnnn...macam budak remaja tu lagiii la...suwit sikstin forebaarrrrrrr...huhuhu...sila la muntah...

otai kayo lemon said...

hua hua hua.. mcm2 lah ekau ni..

ni aku le ni.. said...

uwaaa... nape x sebut aku salu mai sini gak??? oh lupesss aku memang masih mude remaja lagik tak macam ahkak2 yg da nak menopos tu.. burwahahahhaa...

ahkakbatik said...

ko manjang main manik-manik... pi blog katun dah lah...