Friday, April 16, 2010

derita si pokok rambutan

Dulu ku secantik ini..... menambat hati tuan dan puan yang vogue untuk menempatkan aku di tengah halaman rumahnya sebagai hiasan paling utama dan kebanggan seisi rumah acapkali dikunjungi tetamu.

Aku di tatang, di puji dan di jaga rapi setiap hari..


Namun setelah kepemergian tuan besar aku mula di abaikan sedikit demi sedikit oleh puan vogue yang hilang nafsu dan semangat untuk meneruskan hidup aku. Puan vogue kerapkali ku lihat didepan komputer berkamera video bersama tuan besar dan terlupa bahawa sudah berminggu-minggu aku tidak diberi makanan dan minuman dan sekadar mengharapkan minuman percuma turun dari langit.

Aku beransur kurus....kalau kulihat puan vogue bermati-mati diet carbohidrat sebab mahu kelihatan kurus... aku tidak perlu diet.... aku kebulur!!!

Ketinggian ku tidak kelihatan berbeza dari dulu... daun-daun ku mula rosak sama seperti kulit muka puan vogue yang dah lama tak pergi perawatan muka akibat ketiadaan tuan besar untuk menjaga cik mat.... sebijik sama!


AKHIRNYA...... tanggal 15 April 2010!!

deritaku berakhir sudah......

aku dilibas dengan raket badminton oleh cik man otomen yang gagah kecik ganazzzz.......

zup zap suppp!!!


berakhirnya penderitaan ku selama 2 bulan di hujung jari otomen kecik...

5 comments:

razzlina said...

heh heh pandainyer cikman menamatkan penderitaan sebelas purnama (heh heh) pokok rembutan itewwwwww.....anak sapo la tuuuuuuu

kucing api said...

hehehehe... itu anak ibu otomen tu hehehe..

i know anak sapa tuuuuu hehehe

razzlina said...

I pun kenal otomen tu anak sapa...mak otomen tu cun abissssssssss....vogeh, jelita dah la tu, baikkkkkk sangat2...kan kan kannnnnn ??????

sf said...

har har har, abih sudah riwayat pokok..

ahkakbatik said...

nak aku citer riwayat apa lagi otomen dah abiskan?