Sunday, May 16, 2010

cepatlah malam...




Lagu ni dah lama hits kat carta..... oklah...
sukalah jugak walaupun aku tak minat sangat dengan faizal tahir... rambut dia yg panjang beralun-alun tu menyampah aku tengok sebab tu bukan rambut aku...haha...

Menjelang la ni jam 5.40 petang aku dah kebosanan sangat... sempat berbual dengan abe gapo..katanya 2 bulan setengah boleh tunggu...delay sehari je..... huhu....

Bukan apa... peti ais dah kosong sangat...tinggal kotak kosong kek baskin robbin je dengan ais kiub... mood nak masak dah takde... mood nak beli barang makan kat jusco dah takde... ingat esok dah boleh start potong to do list yg lain...nampaknya delay jugak.....

List pembeli slk dan muranonza aku pun dah makin pendek..huhu... depa boring dah tunggu lama....

Apapun, lirik lagu ni tang ni yang aku syahdu sekali..... cepatlah malam.. aku nak tido supaya siang kan tiba bercahaya..... bermula baru semua untukku.....


Selamat malam ...
Tidurlah sayangku...
Siangkan tiba bercahaya...
Bermula baru semua untukmu ...

3 comments:

razzlina said...

so...natijahnya abe gapor sampai kul baperrr ????

aku nak tido umah hang malam nih heh heh heh

BaNaNaS! said...

ai het pezal tahirrr sebab dia tak bayar loan PTPTN..

ahkakbatik said...

aku takdok kt umah... la ni kt uganda.. sowiii..., dtg lenkali..