Wednesday, May 19, 2010

last entry from melesia..

Ini adalah last entry aku post dari melesia..... semalam dan hari aku dapat setelkan 18 benda dari baki 21 things to do list. Penat dan kelam kabut jangan cerita dengan angkut anak-anak sekali ronda Putrajaya, Cyberjaya, Kolumpo.... 9 jam bergerak seriyus nak patah tulang belakang. Cik mat tertidur, bangun lagi...tidur lagi... baru habis kerja untuk semalam.
Sempat juga daftar ke tabung haji dan depa bagi tarikh 2032!! huuu... 22 tahun lagi??!!

Hari ni baru balik dari hospital serdang tutup file dan ambil testimoni budak2 dari sekolah, abe gapo je sambung buat kerja... aku surrender.

Esok, lusa aku akan berada di johor dan talian telefon dan internet aku akan ditamatkan lusa. Confirm memang inilah post aku yang terakhir sampai ketemu lagi dari bumi pak obama minggu depan.

Mintak maap banyak-banyak pada rakan-rakan yang mana aku tidak berkesempatan hubungi secara personal sebelum keberangkatan aku. Aku tahu kalian semua sentiasa mendoakan yang terbaik untuk aku dan aku juga sudah pasti melakukan perkara yang serupa.... (skema nya..)

Sekian saja...... jumpa di sanaaaa........ di sanaaaa..........

8 comments:

BaNaNaS! said...

oowhhh gud bai batiks ku cayanggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

Anonymous said...

selamat berhijrah, selamat di penghijrahan dan selamat kembali ke mesia.. selamat jumpa lagi dialam maya dibawah langit yg sama tapi di jajahan tak luk yg lain.. selamat batik dan seisi keluarga.. salam syg dari akak... tempe... he he he anak jowo lhooo

ahkakbatik said...

mekacih buah picang ku ssaaaayyyyaanngggggggggggggggggggggggg!!!!!!

dan juga si anon anak jawa.... mesti si kem nih!
sakan bodek aku ek kak... jangan lupa kim 5 kilo tempe bila sampai sana kang!

Bloom said...

gud bye kak tek.. semoga kak tek selamat dlm pjalann dan selamat sampai ke destinasi.. dan semoga semua sihat dgn cuaca yg baru... amin..

ahkakbatik said...

mekacih bloom..... ucapan untuk bloom agar sabar dan kuat semangat untuk anak-anak...

insyaAllah bahagia bakal menjelma selagi tidak berputus-asa.... take care bloom....

razzlina said...

srooottttt sreetttttttttttttttttt....

aku sedey tatau nak cakap apo....srotttt srettttt....sob sob....bila ko dah settled down kat Vegas tu kirim2 lah henbeg Coach made in USA barang sebijik dua...untuk mengobat rindu...heh heh....


..thanks for everything...gosh I hate goodbye....

nah aku tujukan lagu dari ex boipren aku Bon Jovi....NEVER SAY GOODBYE....sobbbb...

patin said...

kemarin taip nama blog kak tek dia cakap

"the blog that you're looking for doesn't exist"

wah, saspeng sat! apo kak tek dah quit daripada menggoblog ke??? tau la nk pi amarikas tapi delete bloggggg??????

sekali bila baca betui2 baru pasan ai tertaip "ahkakbarik.blogspot.com" bhahahhaa.. tu la bahana speed reading & typing..

eniweis.. gudluck to ahkakbatik sefamili... jheran paling best penah ai jumpak... huhuhu sobsobsob... srottttt... semuga selamat pergi dan selamat kembali 5 tawun lagik.... farewell... n not gudbaiiiii... (eh cam kenai jek ayat last ni.. ngeee)

sf said...

tetiba sedeyy lak baca perenggan ter-akhir batik tu..semoga selamat semuanya batik..selamat pergi, kitorg tinggal di sini sob3x..