Sunday, May 2, 2010

kenduri baby

My Asus is backkkk.................!!!!!!!!!!!!
sayang sungguh dengan asus aku nih...dari niat beli mini laptop sebab murah la ni dah jadi mahal...

Jadinya kalau tanya harga asus aku... bukan lagi rm1300 tapi dah jadi rm1900!! huhu.... banyaknya rezeki aku kena tarik..... sah banyak dosa.....

Semalam aku ke rumah mak aku lagi.... khamis tu hari pergi, jumaat balik rumah...sabtu pergi lagi...pagi tadi balik rumah..

Budak-budak ni suka pergi rumah atoknya.... ada banyak movie dalam pc pakciknya subscribe. Berebut-rebut main ps2 walaupun ps2 di rumah sendiri tak bersentuh pun.



Semalam perhimpunan adik-beradik menyambut cucu mak yang ke 24 agaknya... tiap kali nyambut anak sedara aku kena kira balik semula... letih ahh....


Cucu yang ni lahir di johor, bapaknya iaitu adik aku no 6 tinggal di sana...maknya dari oversea.... serawak daaa....

Abangnya dalam buaian ni belum boleh berjalan lagi....

Total semua anak beranak yang berkumpul dalam rumah teres setingkat berkeluasan 22x75 adalah 40 kepala!! (aku kira pakai kalkulator nih)


Gamat jangan cakaplah....... gawat sehhh.... nak pecah gegendang telinga..

Ni musuh ketat cik mat...sepupu dia tua 5 bulan je dok johor. Jarang jumpa tapi 2-2 jadi cengil bila berjumpa.

Aku pesan kat cik mat jangan sampai kena buli dengan pompuan... serlahkan kejantanan anda...akan tetapi jangan sekali-kali memukul pompuan... jangan jadi jantan hampeh! ...huhu...

Kalau si kakak bulat ni belasah cik mat sah jadi sayurlah anak aku...

Memandangkan tinggal 2 minggu saja lagi sebelum kepulangan abe gapo.... rasa sayu pulak nak meninggalkan semua yang aku kenal dan sayang di malaysia....

Nikmatilah setiap saat yang ada kerana 3 minggu lagi aku bakal dikelilingi mat-minah salleh yang macam glemer dalam tv...haha...banyak sangat tengok tv nih!

No comments: