Wednesday, October 28, 2009

cik ti dah kiok


ni gambo cik ti by noon semalam.... huhu... sori ek cik ti.... mokcik hengat ko tahan paneh sampai ke petang... rupanya kiok di tengahari...

walopun otai mocik moto cakap cik ti antara binatang yg perlu di musnahkan... emm alahai.... hati akukan lembut lemah gemalai.... ala-ala wanita jawa terakhir gitu...
(pssttt... lepas ni sah penulis novel fadan fasiruunn tu nak plagiat kisah chenta gempa bumi tanah jawa aku...)

hari ni pepagi lepas subuh aku dah kejut bebudak bersiap nak pi sepital serdang lagi... rutin check-up je...salu aku sampai kul 8 suku tu orang dah ramai... so kali pi cepat sikit kali ni sebab awai sangat pun nak buat apa... doktor start keje pun kul 8...



aku sampai kul 7.45.... nampak orang macam dah ramai tak berapa ramai.... masuk ke klinik... ayoyo..... depa ni mai time subuh ke? lainkali aku mai sebelum subuh lah.... tensyen mak eehhh..... tapi dapat gak lah balik awal sikit... 9.30 dah setel semua kerja.. kalau idak kul 12 baru kelam kabut boleh balik... dengan bebudak nak gi sekolah lagi...


next appointment 3 bulan lagi... yahuuu.... paling lamalah depa bagi.. salu 2 bulan kena melangok lagi kat situ... harap-harap 3 bulan lagi aku dah takde kat mesia... penat dah menjawab orang tanya bila nak pi... haha....

abe gapo kata dapat je panggilan, semua pi.. dia takmo pi sengsorang dulu.... emm.. kan macam penulis novel fadan fasiruunn tu kata laki aku kategori romantika di amor..... (hah... modal baru nak plagiat lagi le tuh!!)...

No comments: