Tuesday, July 28, 2009

aku ada tukang kebun yea..yea...

hari ni selow sikit.... cik mat dari hari kenduri tu hari cirit-birit... lepastu syasya pulak ponteng skola 2 hari muntah dan tak lalu makan.... hari ni ajik pulak aku baru ambik dari skola, muntah-muntah....

memula aku ingat penangan kamben tapi cik mat ngan syasya tak makan kamben... rupa-rupanya masa gi skola tadi, ajik yang ke 5 balik sebab tak sihat.... virus le kot... standard jawapan untuk org bukan medic macam aku ni leee... eleh... sat gi pi jumpa dr nathan pun mesti dia kata virus...
paling-paling dia bagi ubat cirit.. ubat muntah... antibiotik....

dr nathan masuk syif kul 5.. nanti aku terai snap gambo shah rukh khan pencen pojaan ati si daimen tu ek... kalao bolehlah sebab tepon aku ni dah nak menopos... tangkap gambo kena 5-6 kali manjang bergegar....

balik pada gardener... hik hik.. bunyik macam orang kayo je ado gardener.... takpolah.. bagi can la aku perasan sengsorang... korang rasa nak muntah.. pi le ambik besen sendirik...

aku pi jasko tadi... cik mat pantang jumpa pikacu ngan doremon tuh... benti la sat 10 minit... demi anak... walopun lam hati aku meluap-luap nak naik sekali....

pehtu aku naik tingkat ateh cari tukang kebun.... tadaaa...... doploh hengget!!...

apesai lam gambo ni rumput aku makin botak....

No comments: