Thursday, July 23, 2009

gigiku manoooo......

aku hengat nak kasik tau berita gumbira ari nih.... aku hengat aku bakal dapat kunyah kamben ngan aman sabtu nih... huwaaaaa....!!!!


aku baru balik klinik gigi tu lagi... gigi baru ku tak ngam.... dokter tekan-tekan takleh masuk... dikikis-kikis takleh masuk.... kenalah ambik acuan lagik.... rasanya sebab gigi baru tu murah kot... mulut ahkak ni kena yang mahei-mahei je kot... heh heh heh... adoooo yang tegak bulu ketiak baca posting aku nih...



oleh yang sedemikian sabtu ni terkunyah-kunyahlah aku mengunyah kamben tak hancur-hancur lam mulut.. hampeh betui....

gambo ape nih? alahhh... saja aku takdek gambo menarik nak tunjuk kat korang... nak gak le tunjuk gambo golang omeh aku tapi takdek kena mengena ngan cerita lak nanti.... boring lak korang ngan aku... nak berlagak tak kena tempat walopun hati aku membuak-buak nak tunjuk golang omeh ku... huhu....

sat nanti aku cuba pikirkan cerita yang berkenaan golang-golang ini tanpa menunjukkan betapa riaknya ahkak nih...

gambo apo tadi? alah... pinggan polisterin aku borong kat pasar borong selangor tu haa... betapa canggihnya lokasi umah aku nih... sebesau-besau selangor nih depa nak jugak buat pasar dekat tempat aku.... err... tak kisahlah walopun cerita sebenarnya aku pindah kendian selepas pasar tu bertahun beroperasi..

so moral citernya... pinggan polistein dah beli.... kenduri aku jadi lee... yahuuuu...... tarak kansel punya...!!!

2 comments:

granny cik mat said...

ya be da be du!
granny the nanny boleh makan kamben goleks!
yi haaaaa.....

angre angre ri ba ri ba.....

hati berlian said...

err aku dah stat posa dari malam ni sebab nak balun seko kambin pada hari sabtu kelak...sekian news apdet