Saturday, July 11, 2009

rombongan cik kiah

alkisah tengahari semalam.. jemahat ek.. aku dapat kol dari bling-bling nak mai ngan rombongan cik kiah.... oooo... mak oiii.... ni sah bisnes juta-juta nih... aku tau dah...
oleh yg sedemikian aku ajakle cik puan demen a.k.a cik puan berlian mai sekali... kurang-kurang aku leh tepis bisnes nih pi kat dia... aku nak skip le tuh ... hikhik...

oleh sebab aku dok tunggu.... dok tunggu si bling-bling ntah nyinggah makan kat mana ntah... baguih jugak... makan kenyang-kenyang dulu ek.. aku tak masak... dan aku pun dah menguap sampai nak koyak mulut aku yg comei nih, aku pi le jemput demen mai dulu...

ni cik ris dan jumpa 'bes pereng' dia cik man... syiok betui aku nengok budak ni bercakap macam ayam ngan itik..





ni puding renbo si demen bawak... sodapppp...






ni muffin buah si bling-bling bawak... aku tak bukak masa depa mai borak-borak tu sebab aku takmo depa makan... aku nak makan sorang-sorang lepeh semua balik.. hikhik..
besh betui jadik tuan rumah nih.. idang pisang goreng beli je (menu standard aku untuk tetamu...) tapi dapat macam-macam...



kan aku dah kata ni bisnes juta-juta..... ikutkan ati nak je makan semua nih... leh jadik angelina jolie katanya... buat masa ni bulu idung aku je macam si angie tuh..



aku candid mocik bling-bling the vogeh.. dari belakang je aaa.... kalau gambo depan candid kang kena saman....



3 comments:

Ahkak Bling2 said...

mmg la sibatek ni, sempat je dia mengambil kesempatang ambik gmbo aku dari blkg, wpun dari blkg, aku seksi & gebu gak eh mcm roti buah yg bslut plastik dlm gambo tuh...wooo...tak sangka tol lah...suka sgt!!...ho ho....

tp kan batek konfom jeles tgk Q she tu...hek hek hek...tk pe nnt nx visit, tayang lebih2 skit ...he he...

ahkakbatik said...

rilekkkk mocik.. rilekk... ko ni kan.. lenkali aku tangkap gambo pisang goreng jelah..

hati berlian said...

gambo aku apsal ko tak penah nak candid ???

oooo baru aku tawwww....sebab aku lagi vogeh dan cung dari ko yerrrr...ngiahahahahahahahahahahahaha
(gelak orang jaat lam citer 6 jahanam)