Friday, July 17, 2009

citer apee.. latok halimauu...

nak citar pasai apa? pasai manek urai? pasai orang ngamuk kat sprm?.. errr... tu korang baca sokkabo jelah ek... walopun aku syok betui masa dengar latok samy kasik pengganti dia dok kusi presiden maksimum 3 penggal jer...
banyak pandai itu worang... dah syiok-syiok dia kat situ 10 penggal dari aku dara sunti sampai nak bermenantu....

sat tadi aku pi sepital lagi ambik ubat... kelmarin tak sempat sebab cik mat dah ngamuk... tingat sepitallll... tingaaaattttt "kak joy diskaun 5 hengget".... udahle pepagi tu dah kecoh cari buku asb tak jumpa... cik mat mintak dokong je.. idung aku tak setel poblem lagik..

eekk.. apesai aku cari buku asb? hek hek... apo lagi... ntah nape abe gapo tak masuk gaji lagi macam biasa.. dia maleh nak bising kat agen dia so elaun aku pun kena ler pospong dan kenalah aku korek balik simpanan rahsia aku yg dah lama tak rahsia tu...

errr... utang bitamin kat bling-bling masih title utang.... kayos mocik tu utang orang dia buat derk je tak bagi-bagi nombor akaun...

ni gambo kat parking sepital... tak kisahle awai cemana aku mai, mesti parking barisan paling jauh punya...
gila babun punya banyak keta... jauh aku kena naik bukit... exercise montot..





... sakan obat aku dapat pree nih...



tapi yang paling aku seronok ari nih... kamal hassan mai lagi.... TADAAAAA.............
aku dah ada rumput malu-malu kucin.....

5 comments:

lissa said...

klu aku jadik kucen pun aku malu nak lalu atas rumput tu... huhuhu..

Anonymous said...

untung sebenarnya jd anak 1malaya ni...
sini, flovent tu je dah $75..x 3.20 = ??
batik pindah US nanti leh kak borong puffer tu ek... :)
eh, bila nak pindah US? mmg rajin adik gapo pindah randah..
dah ada kat US nanti, meh la seberang tasik..

kjune

ahkakbatik said...

aiyok...usd75? awat mahei bebeno.. medical kat sana kampeni sponsor.. harap2 dpt pree lagi.. kang lambat saya nak kayooo..

kang pi sana ujung taun saya bawak sumer puffer yg belum bukak tu.. saya juai kat kak june tak mahei.. usd74.50 jeee.... ngeee...

kucing api said...

hmm musykil ni kakjune..

bukannya kat Canada dia ada universal health coverage? ubat2 subsidized... mcm kat UK?

tgk "Sicko" tu memang best la..

kak tek, harap2 insurance cover utk semua org.. bahaya woo kalau takde insurance kat US.. nauzubillah..

ahkakbatik said...

ado study sket-sket... macam kurang lebey medical insuran bayo kat sini gak...

plan leh ubah-ubah... abe gapo pi dulu lepeh rayo.. kalo tak besh.. adoooo lag kak tek kat sini sampai bebila... huhuhu.. tak dapek den salam ngan abe joni depp...