Wednesday, August 5, 2009

ape aku telan

aku bukak citer ni khas untuk ain dan geng-geng yang ada poblem kurang lebeh sama ngan aku... anak patbelas.. walopun umur aku baru 27 taun... heeee ... tiap kali ada anak kecik sumer nak bergayut nenen... akhirnya yang patah riuk tulang belulang.... maknyaaaaa..... lah jugak...

ni kalsium yang aku ambik sebijik sehari tok kaver balik kalsium aku yg kena sedut....

hah? minum susu... elehhh.. lembu ngan kambing tu mana minum susu walopun depa bagi susu depa tuk kita minum....

err... jgn kata aku samakan diri aku ngan lembu kamben ek...

aku pilih caltrade 600plus ni sebab dak farmasi tu kata... (kalau dia tak bohong ngan aku le)... ada kandungan zink n magnesium sekali... kalsium perlu gandingan ni untuk absorb dgn cepat..
sejak makan ni dah takdelah kes gusi berdarah atau krem tulang lagi..
rege rm44++ kot aku tak ingat.. ada 60 bijik aku beli 2 bulan sekali.



usana set essentials (AO Pro dan Chelated Minerals) ni aku makan untuk energy booster.... kalau tak makan memang aku tak larat angkat mata.... rege rm200 (rege adik gebadik sebab abg aku dealer). Ada 84 biji leh tahan 84 hari kalau tak terlupa... kalau lupa... leh le tahan 3 bulan ka.. 4 bulan kaa.....

Kalau dak farmasi kata Pharmaton is the best untuk energy booster.. untuk aku tak lut laa... bulu mato aku berat sangat kot.. kenalah yg power lagi...

untuk masalah jerawat.... dah lama aku kayakan kerajaan denmark nih... dulu setop le kejap masa kes karikatur tuh... try le proflavanol.. jerawat tak lut.. royal jelly cni... pun tak lut....
terpaksalah balik ke hasil negara little mermaid nih.

last but not least..... untuk kesejahteraan rumahtangga aman damai hingga ke akhir hayat..... heh heh heh....


ni mengikut testimonial aku lee.... aku dah suai dgn mende-mende nih maleh le nak tuko-tuko.. dah letih menerai-nerai....
takpun korang makan je makanan seimbang dan berkhasiat.... dulukan dah blajo kat skola... kalau lupa, pi tanya bebudak darjah 4..

10 comments:

BaNaNaS! said...

wahhhhh kalu kat sana harga camtu kat penang lagi mahei la weiiiihhhh... krim bodo letak kat kaki pon depa makap price giler2....hampesh toi...mungkin sebab org penang da semuljadi cun cun la kot eik...

AiN said...

hehe... kawan2 kat opis aku sebok promote 'Bidadari'.... hari hari mau katanya.... :) errr ye ke..??

ahkakbatik said...

haa... qaseh tu tokehnya si mak eton... bidadari tokehnya si bling-bling... yang makan qaseh kata memang besh.. yg makan bidadari kata pun besh...

aku rasa dua-dua kesannya sama besh tapi aku takmolah makan dua-dua sekaligus... kang lagi krem pinggang aku... muahaha...

AiN said...

haha.. sbnrnya aku dah mkn bidadari tuu a few mths ago.... yummy....

kucing api said...

wah byknya kaktek makan..

saya baru dapat try Naturally Plus dari jepun.. member jepun bagi kita makan le.. supplement extract sayur complete..

kak tek said...

ooo si ain nak ngaku ganesan macam geng-geng sini gak tapi malu-malu kucin api terbakor..

eerr.. adek kucin... makan bitamin nih idea dari amoi tempat kak tek koje dulu.. kalau melayu lepeh seploh taun abih lari shape, size, kaler, smell.. sumer-sumerlah... amoi tu dok menten cenggitu gak...

kak tek harap lagi doploh taun pun kak tek menten vogeh macam nih... hik hik hik (gelak malu-malu kucin sebab dok bercakap ngan kucin..)

hati berlian said...

kulit aku glow in de dark takyah pakek saplimen2 neh wakakakakaka

(stetmen orang sakit ati sebab tak leh beli saplimen2 tu semer)

ahkakbatik said...

eleh deimen.. ko wat cenaman kagel ngan senaman bunuslink je bebanyak.. takyah saplimen-saplimen nih!!

kucing api said...

DH, itu dah jd X-men tu.. mutant wakakaka..

ke ko alien hehehe..

hati berlian said...

ehhhh X-men ???? aku ske x-men, especeli si wolverine tuhhhh...aiyok....so tasty lagi delicious !!!! i loike !!!

kalo lah abe teddy aku muko cam hugh jackman, musti aku tak kasik dia pi keje...duk lam bilik jer kejenya wakakakaka