Thursday, August 27, 2009

bukak poser ngan nyonya part 1

nyonya baru balik... pi bazar ngan aku sat tadi pehtu teruih balik kampung dengan pesanan-pesanan penaja suh balik kampung raya kang!!

ni masakan bukak poser kelmarin.. semalam aku dah tulih sempat draft jek pehtu banyak noo iklan nak masuk.. ado yg cirit le.. ado yg nak mandi lee... nyonya mintak tolong ajo buat blog lee....

oleh sebab tadi nyonya udah masukkan addereh website aku ni dalam peberet list lam laptop dia.. huhu... tokleh le aku cakap lelebey..... (err.. mak tau kan menantu mak ni kuat merapu... layan jelah ekk... jgn lupa angpau rayo kat cucu mak patbelas worang ni ekk..) ...(ek... tambah lagik.. kasik lelebey sikit leh wat bayo tol ngan petrol ek...)

ni gambo siput sedut aku masak kelmarin... saja tangkap gambo lam kuali jadi korang takleh cakap aku tapau..





ni wat cempedak goreng.. aku tangkap gambo yg lom goreng sebab bila dah goreng rupernya tersangatlah huduhnya....



pehtu wat sosej puff roll.... puff pastry Kawan tu aku beli kat jasko tak sampai 5 hengget ada seploh keping... satu roll pakai setengah keping pastry jek...
pehtu isik le sosej ke.. tuna ke.. sadin ke.. ikan bilis ke.. ikan masin ke... sukati koranglah..

pehtu TADA.................. macam beli kat kedai ek..

ni gambo cik mat entah bape jota kali masuk dapo mintak di angkat macam superman.... seriyes punya aku letih.... semalam punya gambo nanti aku download... ari ni rilek menapau.. almaklum ibu mertua sudah nggak ada.... huhu...


--------------------------------------------

psst pisang.. nanti le aku download gambo enpon aku... err... selepas konter aku naik angka pat rebu.... so ko kelik le bebanyak ek.... hek hek...

No comments: