Friday, August 7, 2009

semalammm... ku bermimpi....


err.. saja tajuk kasik grand sikit... semalam aku buat ape ha? udahle tak apdet blog...

kelmarin kan ujan... baju sidai tak kering.. semalam basuh lagi.. 2 trip kain tersidai so aku ngabihkan keje lipat melipat yg boleh tahan tingginya...


oleh sebab aku dah masak kari kamben peberet abe gapo dan anak bujang 2 orang tuh... yum.. yum...

maka macam biasa sape punya kain lipat yg aku dah susun kat tangga... sendiri bawak naik ateh susun dalam lemari....
vakum memang dok kat situ... pi vakum sape buat kecah...

makan malam pun tugas anak-anak jantan tu hidang dan kemas.... kalau malas aku ungkit...

sape tukang masakkkk!!!...

sape basuh bajuuuu!!!.....

kita ada bibik takkkk????!!!!

mencecet le bebudak tu buat keje...

dan hari ni dapor aku tak berasap sebab ada pekerja-pekerja mas karman tampal simen kat belakang rumah....



boleh le aku menaip sambil mengenjut cik mat dalam boyan...
errr... tu je citer aku kali ini... cian macey...

2 comments:

AiN said...

hehheh... i like....

hati berlian said...

besh ar ko, dah bleh buat kerahan tenaga, ala2 national serbis kat singapore nuunn ha...

anak2 aku, kalo aku suh hidang makanan, depa pi tabur makanan ateh lantai, aku tak suruh pun depa pi tabur jugak, nak jugak nak jugak nak jugak!!!!

pastu bapak budak tu laaaagiiiiiiiiii la...huh, menyampas ai !!! siang aku jadik bibik, malam tukau watak jadik geisha lak hehehe, tapi yg ni mak rellaaaaaaaa nyah!!!!!