Thursday, November 12, 2009

skodeng jangan tak skodeng


oleh sebab jiran-jiran bolognese aku saja eksyen hapdet blog....haisshhhhh tak boleh jadi nih.... corot konter aku kang.....


hari ni aku sakit mata..... err..... mata aku idakle brown cenggitu... nak letak blue kang nampak sangat kelentong nya.... ni kira ada rupa mata melayu jawa lah jugak ek...

asalnya ajik yang kena lepastu tu cik mat ngan abg long.. ni turn aku..... nampaknya malam jemahat ni bakal jadi malam lailatul qadar....huhu... ada orang takut menjangkit....
abe gapo kata aku skodeng dia sebab tu sakit mata... haa... yelah... cik mat skodeng sape?..

dok godek-godek pocik gugel ubat sakit mata.... ni haaaa.....

botol ajaib ni....

1. korang carik kat supermarket... kedai 2 hengget pun ada..
2. isik eye mo bebanyak
3. titis bila perlu sampai sembuh
4. recycle botol isi sos ka.. kicap ka.. mayonis ka.... multipurpose cakap lu...

cuba jangan tak cuba...

8 comments:

hati berlian said...

cobaan cobaan...
satu dua tiga
one two three
yat yee sam
une rendek errr tatau pas tu apa

Lemon Dusk said...

kenapa tarak sape mari skodeng sini ek?

takut jangkit ke?

Lemon Dusk said...

loh.. ado yg dh skodeng.

cobaan titik ubat ket mato ko?

Lemon Dusk said...

siji loro telur papat

patin said...

eee... takmo ar masuk sini.... nanti sakit mataaaaaa.....

ahkakbatik said...

hah!! sape kata nengok org sakit mata leh sakit ato gak? apa bukti saintipik? jawab...cuba jawab!!

(aku cakap cenggitu sebab aku yg sakit.. kalo korang yg kena aku takmo skodeng korang gak...)

nigella sativa said...

elehhh...botol apa2 aje ahkak nehhhh...umah sy ader 10 bijik aritu bli pencuci lantai dpt free

jap lg nk anto recycle centre

Ahkak Bling2 said...

org ckp klu jumpa dgn owg sakit mata, ckp sakit montot he he he...alihkan sakit mata ke montot, montot tadak mata kan...so takde la sakit mata montot...wakakakak