Friday, June 26, 2009

aku bukan buto IT

ari ni aku rasa seronok betui sebab malam semalam aku dapat free widget aku kopipes dari ntah sape-sape punya blog nak masukkan komen meka-meka yg jeles ngan aku.... nak harapkan blog doctor tu ntah jaman batu punya version dia bagi.... tapi aku nengok komen tu kejap ado.. kejap nan adoo... ahhh belasahlah... later-later aku betuikanlah.. kotak jerit ado kat sebelah ni...

semalam jugak baru aku tau punyalah banyak template pree kat luar tu untuk bloggers... ooo... baru la ni aku leh cakap .... aku bukan buto IT!!!.... walopun baru celik sikit....
pssttt.. tu komen aku dah bukak untuk anonymous.. sowilah kengkawan aku yg masuk takdak id takleh bagi komen tu hari...

semalam jugak rumah aku punyalah tunggang langgang dengan barang menan dan koko krunch berterabur... hikhik... ibu nak berblogging lah bebi...

syiok jugak blogging nih lebih-lebih aku ada memember yang kaki dengki-mendengki nengok blog orang lain jadi kita leh compete sapenya paling canggih... buat masa ni aku perasan akunye lah paling canggih dikalangan bloggers timun nih... hikhik... aku tau sape yang baca nih.. sah berasap tinga korang....
blog aku kan... suka aku nak tulih apa... korang dengki.. korang tulih le kat blog korang...

ni bebi aku punya baik kasik ibu berblogging .. dia dok ngadap tibi adalah 1 kaki je dari mata dia... adehh.... aku dah kata beli le plasma tibi sangkut kat dinding... ini macam kalu.... mau rabun itu budak....

No comments: