Wednesday, June 17, 2009

wild party 1 2009

hari ni ahkak nak citer pasai wild party mengejut kat umah ahkak semalam.... tak plan pun.. udah namanya mengejut kan... plan kemende...

sape yang datang? heh heh heh..... kalo puan berlian baca nih... lepeh ni memang aku nak suh dia baca.. sah jeles giler.... tu lee... dah tau perut kembung pi jalan-jalan balik kampung.. kan dah kena masuk sepital.... melepeh le ko wild party haku kali nih....
takpe cik puan berlian.. ada ubi ada nasik... lenkali wat lagik...

lelebeh anak mami penang tu nak jadik jiran kita gak dok taman sebelah... tapi standard arr.. dah join lambat tu tetaplah aku ni pegang jawatan ketua kampung...

berbalik pasa soklan sape yg datang? sorila aku ni salu melencong... soklan tak jawab... yg maiiii.... sapo laie... member-member porem aku tu lee.... tu haa... tuan punya blog-blog kat blog list aku tu..... mekacihle sudi singgah walopun aku idang pisang goreng jeee....
udah tak gitau awal-awal kan... kalo tak, leh buat ayam percik ke.. satay kajang ke....
tapi tu sumer tak penting... yang penting?.. kerjaaaaasama.. heh heh.. wonderpet!!

ni aku upload gambo anak-anak dara dari 3 mak budak... yg paling kanan tuh lisa, anak dara tokeh cumil... sebelah dia yang menggeliat tu taula anak sape... sebelah anak aku tu hana dan adiknya hawa sebahagian dari chalis enjel si limau... err.. aku kena tangkap 3-4 kali sebab hawa tu tak reti dok diam... ni ler gambo dia yang paling tak bergegar...

yang seronoknya tengok bebudak ni walopun jumpa baru beberapa minit, dah main sama-sama walopun tak kenal nama.... main ler anak patung yg selama ni dok terperuk dalam almari tak dipandang pun dek anak aku yg menggeliat tuh.... semalam abih dikeluarkan semua... sambil main masak-masak tuang minum air paip... belasah pi..... bila lagi nak minum air paip kan...
err.. tu baru sebahagian budak... ada lagi 3 budak kecik tak masuk gambo... maleh aku tangkap.. manjang bergerak...

sebelah ni gambo sape pulak... huk aloh... mak-mak budak pun nak glamer.... tapi takleh tunjuk abih arr.... auratttt... hikhikhik.... lagipun cung-cung sangat... ado yang macam sopiah jin, ado yg macam dodo aliah dan sorang lagik sebijik era pajirah....

cuma aku kempunan sesungguh lupa tangkap gambo lantai rumah aku lepeh tamu balik.... 3 kali mop cakap lu..... ni leh aku ungkit kat bebudak 7 orang tuh bila depa besau.... aku hengat bila 3 otomen berlian tu takdak kurang sikit sesak napeh aku... samo joo....
silap aku gak pi beli es kerim pasai apa...

apepun memang besh semalam... aktiviti surirumah sepenuh masa.... (psst... ok haper limau.. kang ko dah jadik macam aku.. leh wat selalu...)..

14 comments:

Anonymous said...

oit sebegitu pantas menghapdet... xdo keroje ler tu... ha tunggu ler haku hapdet gambo laks.. err taun bile tu tatau ler.. hehe..

ahkakbatik said...

haha.. daripada ko dok skodeng blog aku je.. baik ko pi updet blog ko...
weih tokeh.. awat date ngan time blog aku ni terlambat sehari? terasa macam kat US le pulak... hikhik.. aku tak jumpa button nak kasik betui nih..

Ahkak Bling2 said...

ahkak batik link blos saya kat sini ek

Ahkak Bling2 said...

alamak typing error lak dah ptg2 ni..
link blog saya kat sini

ahkakbatik said...

apa add blog mu nih bling-bling? aku ni buto blogging lagik..

ahkakbatik said...

bling-bling... aku nak link blog ko... err... sewa sebulan 5 botoi q-she ekk...

Ahkak Bling2 said...

Q she smpi 5 botoi tu ko nk mkn ke nak jual

abe gapo mu tak boleh mkn q she kang, dado dio lg seksi dari dado mu batik

Ahkak Bling2 said...

yg paling risau sekali dado abe gapo mu lagi tgg dari dado mu ...buwarrrhahahah

ahkakbatik said...

lorr... q she untuk dado seksi ker... takmo arr kang cik mat kicik tu manjang bergayut... tunggu dah leper panjang leh tolak pusing belakang leher...muaaahahaha...

Ahkak Bling2 said...

ayook...nak tggu gitu baru nak repair ke ahkak batik oooi...ko kena telan sebotol sehari le gamaknya..

seksi tu maksudnya utk tegangkan & padatkan termasuk utk stabilkan hormon..sbb tu pondan2 kat siam wpun half2 tp dado tegang gilos..sbb derang mkn peoduk yg ada lobata/mirifica...

ada testimoni pengguna q she tu dia mkn q she tp tang ari2 & anunya berdenyut-nyuuuut...sbb hormon tang dadanya dah o.k tp hormon tang itunya kurang bertindak balas kot..

Ahkak Bling2 said...

eh ahkak takkan asyik aku jek yg membebel kat blog ni, mana yg lelain tu...dah tak reti nak membebel ke

kat blog aku tu ha tkde ruang nak membebel
so aku nak membebel mai la kat blog batik ni..

pssst...korang ada tak gi jenguk blog yg pasal poly tu..ala yg dak aku pasrah tu meluahkan perasaan tu...lawak gak dlm tu ek...

tp aku tatau la nak omen hapa kat situ..

ahkakbatik said...

tu le pasai.. awat kat blog ko takleh bagi komen? blog ni belum glamer lagi... blog syok sendiri.... tokeh ngan limo tu haaa... apdet blog sekali sebulan..
blog poly tu den tak pi.. lotih citer pasai tu... pi blaja masak kek batik lagik besh..

Anonymous said...

buwarhahahah... habeh arr rahsia gigi kunin aku da terbongkar!!!!! aib baik gigi korang lagi kunin dari gigi aku....

ahkakbatik said...

eeeekkkk... cuba ko klik kat gambo tuh.. besaukan.. nengok mana nampak gigi aku... yg baru bleach gigi si era pajirah tu je pasan gigi manyak putih... tu pun terselit cili kat celah gigi... selekeh tol!!