Monday, June 29, 2009

aku nak jadi agnes monica

sokkabo bebaru nih dok bincang pasai maid indon nih...... yang kena dera tuh memang kesian lah.. takdak ati perut betui... tapi kes maid yang ketuk majikan lagi banyak....
depan rumah aku ni... sorang maid tu pukul anak majikan dapat tangkap dlm kamera laptop dan sorang lagi tuh dok jaja cerita dalam rumah majikan kat semua orang.... errr.. termasuklah aku jadi tukang dengar... heh heh...orang mai pintu pagar nak bercakap takkan aku nak halau ek... aku dengar lee.... hikhik...

la ni 2-2 dah kena tuko orang lain... tapi asal dari tanah tumpah agnes monica le jugak..... yang aku tensen sesangat nih... kementerian sumber manusia nih nak kasik agnes monica cuti sehari seminggu.... waaaa!!!... udahle lepeh kul 9 malam je leh masuk bilik dia tido lena.... apesai aku mem bini bos nih koje 24 jam sehari 7 hari seminggu?!!!... ni yang aku nak claim kat abe gapo nih.... 11 taun kawen ada 600 minggu maknanya aku patut dapat 600 ari cuti!!!... amik kau...

kalau takmo kasik aku 600 hari cuti, bayor le cuti-cuti aku tuh.... perrgghhh.... leh gi landen shopping nih!!

2 comments:

BaNaNaS! said...

meluat bebenor aku ngan specis agnes monica nih.. rasa nak penampau jer.. jap aku nk tulih blog tajuk agnes monica jugak arr hik hik hik... bila lagi nk plagiat ko kan....

Ahkak Bling2 said...

tapi kan mmg tamau la ambik klu rupa bibik yg serupa dgn agnes monica...mmg jeles tahap tido mlm tak pejam mata la..kotnya