Tuesday, June 30, 2009

tip deghoyan murah

semalam aku tak buat entri... letih gila babas...err.. aku terai takmo tulis perkataan yang budak bawah seploh taun tak patut dengar sebab kengkadang anak-anak aku baca blog aku... heh heh.... abe gapo tak baca sebab aku tak pernah gitau address blog .. tatau le kot dia baca blakang-blakang... tu pasai aku tak tulih pasai dia kang kicik ati, elaun akuuuuu.. jugak yang kena potong...



dalam letih gila babas tuh aku sempat gak singgah jasko potong rambut syasya...

balik umah syasya ngan bebi tabur kotak satu rumah..... aku setat packing... baru nak lolap mas karman ngebil (tepon arr..) gitau cat tak cukup 4 tin lagi.. bergegas carik cat.... nampak stall deghoyan gila babas sepanjang jalan....
aku nak citer pasai deghoyan nih... tip nak rege murah pada meka-meka jiran beverjalilhills aku nih.. korang pi beli deriyan kul 10 malam... rege lelong weih.... dapat 4 bijik besau-besau rege doploh hengget je.... salu besau camtu kena rm35... suai noo lah untuk orang baru kawen jiran bolognese tuh.. paneh-panehkan badan... pehtu pasanglah adiah kipeh aku yg berhantu (klik lee.. aku baru blaja) tu...

ni aku kopek malam tadi tuk bebudak tu.. depa dah tido malam tadi.. aku ngadap ngan abe gapo dengan diterangi cahya lilin.... romantik cakapluu....

4 comments:

Anonymous said...

weih bape % elaun ko kena potong, ala nnt dah keja kat US ko mintak elaun dlm USD pehtu ko convert rm..wah byk la wit tu gak...jgn sedey2 la, wpun eluan kena potong ko masoh dpt mkn derian sebakul nnt klu ko dah pindah dok US, cium bau derian pun tak dpt..ko cuma dpt tgk gmbo derian jek taww!!

ahkakbatik said...

kat sana aku makan stoberi tawww... i tak ske dhuriyan... mucuk...

Anonymous said...

amboi eksen sungguh hang, kata derian mucuk ya, eleh mucuk konon dlm sinaran cahya lilin pun masih selera balun derian sebakul

org2 kat mesia ni takat stoberi tu cuma utk cuci "tuuut" je tak caya ko p la kedai byk feminin hygiene yg guna esen stoberi tawww!!

ahkakbatik said...

oh cik anon... aku tetiba rabun dekat pagi nih.. aku tak leh nak baca komen ko kat ateh tu.. lenkali lah aku balas ek...