Tuesday, July 27, 2010

Pink Stilletos

Semalam kaktek puasa. Fajar jam 5 sampai maghrib 8.30 malam.

Plan asal sampai sini winter time, itu yang bermalas-malasan nak mambayar nya... aleh-aleh sampai summer time.... nangeh.

Oleh sebab puasa, malas nak perah idea..nanti penat, habis budak-budak kena marah tak pasal-pasal. Jadinya aku luangkan masa pi bertandang ke rumah orang.

Jumpa blog ni di nuffnang. Cute sangat blognya termasuk si penulis yang comel. Berblogging lebih 4 tahun walaupun umur baru jejak 26....


The Pink Stilletos.blogpot.com




Cerita dari bujang sampai dah nak masuk anak 2, passionnya pada kasut, handbag and all the makep-mekap yang aku tak paham tapi admire dia punya cara penulisan yang agak matang tidak menampakkan langsung setara dengan umurnya yang masih muda berbanding blog lain yang gedik (termasuk blog aku..huhu...)

Korang pilah skodeng ek.... 4 tahun tu banyak dah entrynya... yang aku sempat skodeng cerita di mana dia terpilih antara blogger yang dapat pengalaman menggunakan boeing 747 MAS stimulator , cerita kawen. beranak dan macam-macamlah.

Atas sebab-sebab yang aku tak tahu, blogger.com tak dapat detect feed dan url blog ni jadinya dia dok kat spot paling bawah bloglist. Esok-esok kena try balik add dalam list.






Ini hidangan berbuka puasa semalam. Sempat snap gambar sebelum masak je... dah masak sendiri mahu hengat.

9 comments:

BaNaNaS! said...

huk aloh mentang2 la negeri omputeh carik blog pon bahser omputeh..het batik..

keen said...

Dah ter-skodeng semalam. Sebab teruja dengan tajuk Pink Stilletos tu.. tapi sempat baca pasal Vaseline tu je..

razzlina said...

bila ko nak pomot blog aku ???????? aku pun comey....ngeeeeee

ahkakbatik said...

bananas... aku tengah cari blog bahser jawa sebenarnya nih...... bahser kt pink stillatos tu tak jauh beza ngan bahser ibunda aku...heh... het me ler...

kak keen, baca blog tu buat saya tingin nk borong stilletos gak..

ahkakbatik said...

daimen.... ko hapdet blog ko tiap hari kang aku pomot....
aku maksudkan tiap hari earth's time ek.... bukan PLUTO's time!!

razzlina said...

ini satu diskriminasik !!!!!!

errrr bak nasik sepinggan!

ahkakbatik said...

aku makan pizza daaa!!!!... mana main nasik-nasik...

Anonymous said...

oo..blog izah ni...aku tak kenal izah ni siapa, tapi dulu dah lama masa click kat "sue" (SK), ada *blogs I follow* tu, dia link ke blog hanis haizi, yg izah ni kakak dia, pastu adik kpd hanis ni nama dia wani, alerr...derang ni anak org kaya , tulah pasal ayat2 dlm blog derang sgt bersopan dan membuatkan aku selalu berangan kalau lah aku pon dilahirkan dlm suasana macam tu heheh.....dan aku click kat blog *the copycat girls* saja suka2 and for 'berangan purposes', bukan lah sbb aku suka dan setuju sgt dgn apa yg diorang dah blog kan tu... (cehh...stetmen jeles sehhhhh)

By the way, umur dia 26 tu mungkin masa dia start blogging, sbb hanis (adik dia yg no2 tu http://h0n3yt0th3b33.blogspot.com/ dah umur 26 (even tho kat blog dia tulis a-25-year-old tapi drp taun lepas lagi 25-year-old)dan adik no3 dia http://schazwanyhameed.blogspot.com/ dah grad pun.... derang ber-3 sgt2 cute dan bergaya , so kalau nak ber-fantasy mmg elok sgt click kat blog derang selalu heheheh.....

ahkakbatik said...

hamboi.... lagi dasat kaki skodeng ko ni poyak...
ni streamyx sendiri ke menumpang lagi?,..heh...

aku tengok dia peknan pakai stilletos pun aku yg naik semput..
tapi dia tunjuk LV ori.. manader org tunjuk LV fake selain aku sorang....