Monday, December 14, 2009

coti-coti hanimun...

Aku dah maklumkan yang aku tak akan update blog hujung minggu lepas yang korang dok kelik blog aku pasal apa? sabau.... sabau...... aku dah bagi tugasan belajar mekap dah.... dah buat ke belum?

Haaa? nak tau jugak aku buat apa hanimun tu hari? hiisshhh....korang nih.... sudah-sudahlah menyelak kain batik aku walaupun aku pakai jeans levis 512... harga 5 juta rupiah... (heh heh.... bila lagi nak sebut suar jeans mahei aku kat korang...)

Aku buat apa honeymoon tu hari yea? emmm...


TADA..... pergi zoo daaa.....


Umat manusia ya rabbi ya rasul punya ramai.... harga tiket pun ya rabbi punya mahal.... doploh hengget dewasa, nam hengget kanak2...

Walaupun aku rasa sangat tak patut sebab bukan aku yang nak tengok binatang-binatang... aku temankan anak aku je... patutnya buatlah macam naik merry-go-round kat genting, mak pak tolong teman dapat naik free.... (tu yang aku ulang-ulang naik walaupun anak aku dah nak muntah pening..... syiok wei...)

Ini semata-mata atas permintaan syasya sejak bulan lepas.... setiap hari webcam dengan bapaknya, sebut pasal zoo.... bernanah habis dah telinga bapaknya tak tahan... bawaklah juga akhirnya...

Itupun pesan dia suruh angkut sepupu-sepupu dia sekali, makcik kecik dia sekali, jiran beverjalilhills sekali (??!!).... tu nantilah ibu kaya beli zoo tu sekali ek...

Permintaan tu di bundle sekali dengan set barbie yang baru dan white board kononnya nak mengajar bapaknya cakap omputeh...(??) ... permintaan anak kannn... layan jelah...

Aku stop dulu lah.... idea aku lari kena kacau ngan patin tadi... dan nak ke jasko beli barang dapur dah habis... almaklum 3 hari berkurung dalam bilik je khannnnn...

10 comments:

Lemon Dusk said...

patut le terus halimunan

patin said...

huh... zoo negara x besh langsung... rimau sume pemalas... aritu dok la nak nengok dia gerak, last2 dia tunjuk montot teruih pee... censored la weiiii!

razzlina said...

wuihhhh pegi zoo ??? hehehe...aku cuma tertarik dengan suggestion syasya tu...iyolah...len kali bawak la neber beverjalilhills jugakkk

ahkakbatik said...

tulah pasai.. mana lagi nak pergi... nak pi sunway lagoon tak berbaloi bawak dak kecik.. mahei nak mampos..

tu pun ketapi zoo depa dah setat caj... so aku jalan kaki jela.... hikhik...

Anonymous said...

tak best arr zo kat KL, zoo kat melaka lg best compare kl nih...
mas gi zoo aritu nak aku wat lwk, busuk la boya ni tak mandi ke??? hahahahha....aku tatau nak menelah apa kat anak aku gelak jer...

kjune said...

Hahaha...
kalau masuk sini mesti ada je yg buat kak tergelak.

Lemon Dusk said...

weh batik den baru teringat. mlm td den mimpi cik mat beyak. apa pasai den mimpi cik mat beyak den tak tahu.

BaNaNaS! said...

ish ish ish..menurut batu jemala patik, itu menandakan tai perlukan cucu secopet mungkin hehehehe...

ahkakbatik said...

kjune... lagi best kalo balik mesia mesti lagi banyak gelak...
(dengki nih aku ntah jaman bila nak pi negara omputeh lagi nih!!)

tai.. semalam cik mat beyak, pagi tadi pun beyak..... ntah-ntah dia nak tai yg basuhkan beyak.... hek hek hek...

anikerap said...

pegi zoo????
itu bukan hanimun... itu hanistar name nyer..

nak tgk menatang pi la zoo melaka...
baru syiok...