Wednesday, December 16, 2009

entri malas tahap dewa

Hari ni tak terlintas aku nak apdet blog... tapi mengenangkan peminat kelik-kelik konter nak tengok berapa tinggi konter aku... aku tulis je la apa-apa buat buah tangan korang singgah ke rumah aku ni...

Semalam memang aku malas update.... serious punya malas..... 3 minggu pertama cuti sekolah masih boleh bertahan lagi... dengan abe gapo balik sekali-sekala, pi jasko sekali-sekala, balik setapak sekali-sekala..... masuk minggu ke empat... mengenangkan masih ada 3 minggu lagi cuti sekolah.... adoi makkkk..... dah mati kutu.....

Jam 11 pagi aku dah start enjin kereta... hajat nak ronda alamanda pulak... walaupun baru je pergi sana 2 hari lepas dengan abe gapo..... habistu...., nak pi landen tak boleh.... staff jasko pun dah menyampah tengok muka aku... alamanda pun oklaaa....

Tanpa di duga... jeng jeng jenggg........ berlian semeyes ajak lunch kat rumah dia pulak.... huhu.... pucuk dicita ulam mendatang..... oleh sebab dah suku jalan ke alamanda, aku teruskan juga hajat.... tak baik buat kerja separuh jalan.....
Saja bagi bebudak main kat playground dan aku window shopping kat parkson.... dapat pulak semeyes dari member 12 tahun tak jumpa nak datang kerumah jugak sekejap lagi....

Huh, apalagi, bergegas balik sebab nak pi makan free dulu kat umah jiran sebelah.... (rejeki ojo di push...), angkut otomen balik rumah aku dan menunggu tamu aku dari kola pilah sampai..... maka bermulalah sessi main masak-masak, gusip-gusip, bukak album, bukak cite lama sammmmmmm....pailah cerita nur kasih aku nak bermula..... seperti yang sudah cukup difahami dek jiran aku...... cecepat aku hantar meka balik... heh heh..... hambat bebudak mandi, sembahyang, makan......

Itulah diary aku semalam yang bermula dengan kebuhsanan tahap dewa dan berakhir dengan kisah chenta sejati nur kasih....... oh! betapa ironinya.....

12 comments:

BaNaNaS! said...

huh! nurkaseh!!! nurkaseh!!! nurkaseh!!!!!.. ko ni da tahap PR utk cite nurkaseh tau tak!!!!

Anonymous said...

citer ali firdaus bila stat ek....tgk sinopsisnya mcm best gak

ahkakbatik said...

tadi aku tengok nur kasih.... huuuuuhuuuu... sodeh aku nengok katrina nangeh laki dia dok sayang m1 lebey... shreeettt...

aif firdaus nengok minggu lepeh... tak besh!!... takdak heroin mangkaq macam nur amina..

ahhh... adakah aku terjatuh chenta dgn kehidupan berpoligamus? ohhhhhhhh... tidaaakkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nilsah said...

haku baru dpt nengok citer manjalara yg dah basi dan ulang tayang beribu2 kali ni haaaa

kol 2 tunggu kat tv3, kol 4 tunggu kat suria....pehtu tv3 punyer dah abes kot...entah...asek missed jekkk

Nnt aa aku tunggu nurkaseh kuar kat suria baru dpt nengok kott

nilsah said...

yo bananas.....beta setuju 8 juta persenn ahkak kiter ni nak ganti *dewibatik* tahap PR nak ceta cerita nurkaseh.....

weihh...ko pegi pomot drama minggu ini kat porem sinun leh geng ngan kembar tak seiras ko tuhh

BaNaNaS! said...

lohhh nilsah awat ko dok tengok manjalara lagi??? org tak tengok dah cite tu org tengok bigger looser!! cite2 takder ilmiah ni bior ahkak batik layan sorang dah la..dia tengah tensen laki takdak..

ahkakbatik said...

weih nilsah... wet berkepuk-kepuk tu nak wat per? takar astero limaploh hengget sebulan pun kudukut...

ko lom tengok channel thangathirai lagik... penuh ilmiahlah lari-lari keliling bukit tuh!! huh!!

patin said...

bukit? bukit kiri ke kanan? ekekkekeke....

ahkakbatik said...

hah! hah!!... tengok ni kupi!!! bukan ahkak yg buat blog ahkak jadi 18sx tawwwww....

kucing api said...

hah? mungkin ada dua bukit tu patin tanya bukit yg mana satu..

haaa? errr kenapa kaktek pikir lain? (soalan inesen ni)

hikhikhik

ahkakbatik said...

cilakak betoi!!!.. menchik aku!!

Lemon Dusk said...

ha ha ha