Friday, December 4, 2009

fatine oh fatine....

Bukan si patin aka lissa aka eton aka tokeh ek.... kan payah aku cerita kalau ko guna nama banyak sangat patin..

Ni kisah Fatine si transsexsual aka khunsa yang kecoh dalam the star online semalam.... comel cakaplu..... dengan dagu yang runcing.... yang aku tak tahan baju kawen dia tu.... huh.. apesallah masa aku kawen dulu tak tempah baju macam tu...




Aku tak mau cerita banyak pasal boleh ke tak dibolehkan tindakan dia... dia juga punya hati dan perasaan dan mungkin hati dan perasaan dia serapuh nur amina dalam Nur Kasih walaupun luaran nampak tabah dan tenang selalu.... (eh... macam ciri-ciri aku je...hikhik...)

Yang pasti semua orang mencari kebahagiaan dalam kehidupan yang singkat ini dan semoga kebahagiaan yang dicari bakal di temui..... (macam skrip nur kasih daaaa.....)
Kepada yang anti cerita nur kasih boleh nonton 'so you kaki bangku think you can dance' atau 'storm dan hujan tak benti kt pantai timur warrior' kat blog sebelah ekk...

Aku bagi sipnopsis cerita fatine ni ....

Selepas 8 tahun berusaha menjadi lelaki dengan nama asal Mohd Fazdil Min Bahari, katanya dia tidak berupaya menahan gelojak diri untuk menjadi wanita melayu sejati maka bawalah dirinya ke negara yang pernah menjajah tanahair untuk berkahwin dengan pujaan hatinya...

Masaalahnya timbul apabila permohonan pendudukan tetapnya di tolak kerajaan britain atas alasan gambar tak sama dengan nama.... maka dengan rembesan air mata fatine takut untuk pulang ke tanahair selain sudah di buang keluarga, dia takut menghadapi tindakan dari masyarakat di sini....

shreeettt.... shreeett... kenapa aku sering tersentuh mendengar cerita sedih kaum wanita ni.... mungkinkah aku layak menjadi next heroin mangkaq khabir bhatia.... ngeh ngeh ngeh....

13 comments:

razzlina said...

sretttttttt sretttttttt (habib ayo hingus kuar) tak tahan hatiku menahan gelojak kesedihan yang menggila, seperti angin storm yang melanda ekin dan kad kedit RHB Bananas....errr apa aku melalut ntah.

eksaited nak pergi bergusip satgi hehehehe

BaNaNaS! said...

aku cian arr kat mamat nih sebab kawen ngan omputeh gigi kunin.. imegresen mesia nih sajer jer nk tunjuk power pdhal kalu kotim ngan org atas senang jer derang hilangkan rekod bukti masuk negara (atunya) atau halang org masuk negara mesia (mak manohara) tataper..

itu pasat la aku nk jd kayoss kalu kayoos aku leh wat apa saja aku nak..contohnya menhalang cite takder pekdah atas alasan kaseh sayang diulang tayang lebey dari satu kali..menghalang kaki bangku nari..menghalang cite lawan2..tak memangkin ekonomi negara lansung!!!!

Lemon Dusk said...

kuang kuang kuang

patin said...

yo kak tek... si fatine ni bukan khunsa ler rasanya... alat kelamin dia full zantanssss... pehtu dia kawen ikut adat kistian which means????? fill in the blank bebeh...

ahkakbatik said...

satu lagi bananas... ko halang citer biggest loser jugak sebab citer tu menggalakan worang jadik gumuk supaya meka leh menang usd100K...

oo. tu pasai ko lom kayos betol sebab dengki semedang... letih arr aku kang nengok biggest loser 24 jam kat tibi!

ahkakbatik said...

waaa... advance ko patin... aku pun tak tau sebab tak penah tengok dia punya... huwahuwahuwa...

ko kat opis manjang baca gusip online ek? tu pasai opis selerak salahkan penyangak mana..

razzlina said...

Patin dah tengok! Patin dah tengok !!
ha ha, ha ha! tak malu ha ha!!!

(*dialog stail budak-budak tecit ejek kengkawan*)

Lemon Dusk said...

?

blur

Anonymous said...

eh derang ni kes men lawan pedang ke????

hati berlian said...

hehehe gamaknya ala2 luke skywalker ngan darth vader lawan lightsaber...'fatine' kan belom potong...heh heh

patin said...

wooooo silap arrrrr... cisss daimen ni stetmen x hengat.... klu transvestite tu baru ler pondan ye dak? transsexual ni khunsa yer? ok ler klu dia nk pilih jadik fomfuan doktor kena sahkan duluk mana yg betui2 prone, ppn ke laki... xleh men blasah jek... still, moskel laki dia tu dah islam ke belum? ke dia yg convert??

razzlina said...

aku baca kat porem lain (maklum la aku kan wanita berkaliber yg sering masuk diskusi ilmiah lagi mencerna minda kat porem2 internet) laki dia masih kristan, ari tu dia just kawin secara civil...lebih kurang mcm rejister kawin jer..takde akad nikah ka I DO ka kiss the bride ka....

aku penah attend civil wedding ceremony jiran aku masa kat UK dulu...jiran aku m'sian chinese, pastu gf dia mai dari mesia kerna chenta...so utk kasi gf dia stay lama kat UK depa kawin secara civil...no hanky panky stuff....pegi pejabat, sain dokumen, and walla, u are legally wedded...macam pi rejister skola anak daaa....

ahkakbatik said...

psstt weih... sokkabo semalam cakap fatine ni zantanssss lah... zantansssss..... sokkabo cakap eh, buka aku yg ngintai!!