Thursday, December 10, 2009

entri takde isi

Ni 2nd attempt cheese tart aku.... dengan lebihan masa untuk mencantikkan hasil tangan.... hasilnya... walla!!

dapatlah 17 ketul... anak-anak jantan belasah sorang 3 ketul, aku pun 3 ketul.. adalah berbaki 8 ketul je hari ni.....
Oleh sebab abe gapo sampai malam, rasanya memang tak sempat la dia merasa gamaknya...

Aku pakai acuan muffin sebab acuan tart takde yg dijual dalam plate.. semua cerai-cerai.... aku tak suka bercerai...hohoho...








ni breakfast pagi ni.... simple but mengenyangkan..... asalkan bebudak 5 orang ni boleh duduk diam.....

huh!! bila aku beranak sorang lagi? oooo tidakkkkkk......







anak saudara aku daaaa...... sepupu budak-budak ni sebaya syasya.... besfren dia lah kiranya...

oh ya, petang semalam baru aku perasan pokok manggis aku daunnya jatuh.... sori pokok... mokcik lupes kasik ko minum.....
Sudah hari ni bos besar mahu balik..... pepagi lepas subuh aku siram lagi banyak-banyak....




haaa.... nilah kedai mamak kesayangan abe gapo.... aku pi sana semalam semata-mata nak tangkap gambar signboard ni je..... mengenang kembali kenangan manis bersarapan hasil daki celah kuku mamak....euwwww......
nak aje aku nyanyi lagu 'kenanganku' by pocik jeffrydin tapi korang ni hotak kunin... manjang kata aku buat citer 18sx... merajuk aku takmo nyanyi dah!

tu je entri takde isi aku hari ni.... at least aku gitau awal-awal esok aku cuti... idakle macam jiran-jiran aku... ada yang pi hanimun pun senyap-senyap supaya orang dok kelik konter dia... tektik hampeh!!

3 comments:

anikerap said...

haaaaa...
ini cheese tart baru la leh jual...

ahkakbatik said...

fresh from oven dgn resepi rahsia lebih lemak.... 3 hengget je sebijik!!

patin said...

17 ketui jhewwwrrrrrrrrrr????? saja ler tu xmo wat banyak2 sedekah kat jiran! huh..